Vandijk boeken bestellen

Hoi,
Ik zit nu in 3 vwo en mijn school werkt met ipads ik heb dus geen papieren boeken maar alles gaat digitaal. Wij moeten onze digitale boeken bestellen op vandijk, ik werk alleen liever met papieren boeken. Weet iemand of je de boeken die je normaal digitaal hebt ook op papier kan kopen, maar dan niet los maar als een pakket die je weer terug kan sturen aan het einde van het jaar en dat je dan weer een deel van het geld terug krijgt?? Alvast heel erg bedankt!
x-Yelien

Ik weet niet of je bij Van Dijk als particulier een boekenpakket kan bestellen. Volgensmij gaat dit via school. Ik heb zelf iets aan mn rug dus heb via school een extra boekenpakket geregeld dat ook de school heeft betaald. Miss moet je gewoon bij je mentor/teamleider/directeur/zorgcoördinator vragen wat de mogelijkheden zijn.

De school betaald de digitale boeken en als je daarbuiten nog boeken wilt bestellen moet je dit volgens mij zelf doen , mn vriendin heeft ook papieren boeken dus haar vraag ik het ook nog wel ff, tnx en als ik het “antwoord” heb dus weet hoe het moet zet ik het er wel bij.
tnx en doegg :upside_down_face: :sunglasses: