Vandaag heb ik weer een zeepje zelf gemaakt

Ik ben de laatste tijd helemaal into zelf zeep maken. Zo er leuk om te doen. Wel een heel geklus om alles uit te zoeken. Ben zo trots op het eindresultaat.

Wat vinden jullie ervan?

http://www.love2bake.nl/blog_soapie/aroseforcherry/aroseforcherry_01.jpg

wel leuk! maar wat is eht nut hier van?

het ziet er altijd leuk uit. maar als een zeepje mooi is wil ik het niet gebruiken. en vaak is het nog vervelend douchen ook :grin: dus geef mij maar gewoon flessen.

Nut? Dit is toch het Crea Bea gedeelte? Dacht dat het leuk was om te laten zien. Ben hier nieuw op het forum en ik zag crea bea en heyyy leukkk… :couplekiss_man_woman:

Het is creatief en dat wil ze ons laten zien?

Leuk zeg!

Mooi =D

Leuk gedaan!

Kan je misschien uitleggen, hoe je het hebt gedaan? Lijkt me namelijk leuk om een keer te doen

wouw die zijn echt heel mooi :slightly_smiling_face:
verkoop je ze ook omdat er zo’n tekst op het plaatje staat?

en hoe maak je dat precies?
wij hadden vroeger namelijk zo’n setje alleen daar kon je alleen saaie hartjes of schelpjes mee maken haha.

Ik ben begonnen met tutorials lezen en ben het gewoon gaan proberen. Kijk wel uit, want er zit een chemisch deel bij. Je moet Naoh (korrels) bij water doen en dat word uit zich zelf heeeel heet en dat mag niet op je huid komen, want dan krijg je brandwonden. Dus het is echt gevaarlijk en voordat je begint, goed lezen wat je moet doen. Maar als je alle voorzorgmaatregelen neemt, komt het goed. http://www.maakzelfzeep.nl

Je kan ook Melt en Poar zeep maken, dan komt dit enge deel niet van te pas. Ik heb MP nooit zelf gedaan, maar als je het bovenste gedeelte te eng vind, dan kan dit doen. Ik weet alleen niet waar je dit kan bestellen. Ik zal het uitzoeken en dan laat ik het hier weten.

Op dit moment verkoop ik nog niet, maar ik ben wel bezig een shopje op te zetten.

Je kan hier kijken hoe je het maakt http://www.maakzelfzeep.nl/

Oh leuk!
Ik hou van zeepjes :3 Om m’n handen mee te wassen dan (ruikt zo lekker haha. Zit daarna altijd als een idioot aan mn handen te snuiven xD) omder de douche vind ik het niet handig ^^
Maar echt leuk & creatief gedaan!

Leuk!

Wauw, ziet er echt lief uit!

ziet er leuk uit!

oh oke
maar waarom staat er dan thebeautystuff.nl ofzoiets op? :slightly_smiling_face:

heb die site trouwens bekeken, ziet er te ingewikkeld uit haha.
wel echt leuk! op die markten in frankrijk enzo heb je ook altijd leuke zeepjes. en bij de Lush niet te vergeten :grin:

Deze foto staat op mijn andere blog www.love2bake.nl (maar dat is mijn baksite en omdat het voor mensen misschien verwarrend is heb ik het erop gezet en ik heb nog een website…The Beautystuff.nl (dat was een beauty blog (dat ligt nu even stil), maar daar komt uiteindelijk mijn zeep beautywebshop/blog op en daar ben ik nu op aan het bouwen). Dus voor de duidelijkheid dat het geen gebakjes recept is, staat er The Beautystuff logo op…wouw heel verhaal…hahahahaha

aaah
ik heb even op die love2bake gekeken,
en die zeepjes zien er echt goddelijk uit :smiling_face_with_three_hearts:
jammer dat er geen geurfunctie in de pc zit ^^

heeeeeeel mooi en leuk ! <3
En het kan ook heel mooi zijn voor de sier. En als hand-zeepje.
Ik vind het knap, post maar een keer meer zeep-kunst ! ;3
xxxxxx.

Ja dat zou zo handig zijnnn…misschien vinden ze dat nog uit.hhihi

gheghe daar heb ik ook altijd last van XD. Ik vind het dan gewoon zonde om het te gebruiken mja…