Vandaag afgesproken

Vandaag hebben ik en mijn vriendje afgesproken… Het was heeel gezellig! Ik kreeg echt de indruk dat hij me nog steeds leuk vind. Maar toen wilde hij mijn code van mijn telefoon hebben. Die heb ik toen gegeven omdat ik anders dacht dat hij dacht dat ik geheimen voor hem zou hebben. Toen rende hij naar de badkamer met mijn telefoon en deed hem opslot. Hij heeft mijn gesprekken gelezen… En sommige gingen over hem… :bored: Ik heb toen ik thuis kwam gelijk ‘‘heeeix’’ Geappt. Maar hij reageert niet terug… en is wel online geweest.

Het was gewoon zo gezellig! (trouwens, ik weet ook dingen van hem die ik niet door mag vertellen. Maar toch) Hij is zo liefff :hugs: Maar als je iemand leuk vind reageer je toch gelijk? Of ben ik te opdringerig…

Hij heeft nog steeds niet terug geappt… Sorry maar ik kan hier heel erg in de stress van raken … :bored:

Wat zei hij tegen je toen hij uit de badkamer kwam dan? En misschien is hij gewoon eventjes bezig, joh. :slightly_smiling_face:

Hij zei niet veel bijzonders. hij ging gewoon door met telefoons afpakken en op mij schieten met zn pistooltje :cold_sweat: hahah, dat zou kunnen maar ik hoop echt dat hij reageert. Want waarschijnlijk heeft hij ook mijn gesprek gelezen waarin ik had gestuurt dat ik het niet leuk vind als iemand je negeert op whatsapp…

Okee. Nouja, ik zou hem iig niet doodstalken met berichtjes zoals “Waarom reageer je niet??”
Wacht het gewoon af. En anders bel je hem later op de avond eventjes op?

Hoe oud zijn jullie eigenlijk, als ik vragen mag? En hoe lang hebben jullie een relatie?

sinds deze week, en we zijn 14 en 13 :cold_sweat:

Ik denk dat hij gewoon even ergens mee bezig is… als jullie echt een leuke dag hebben gehad dan zal hij niet ineens niks meer voor voelen toch?

Oké wat onwijs kinderachtig dat hij je telefoon afpakt en wegrent, maargoed. Stel dat hij het gelezen heeft vind ik niet dat hij jou moet gaan negeren. Hij is best wel stom bezig geweest door je mobiel af te pakken en alles te lezen. Maar het komt vast allemaal goed, geen zorgen maken.

Trouwens, hoe weet je eigenlijk dat hij je gesprekken gelezen heeft als hij de deur op slot deed en er verder niks over gezegd heeft?

Later zei hij dat ik leuke gesprekken had met mezelf en mijn moeder en een vriendin.

hij zei dus wel wat.

Ik zou me er niet te druk om maken. Misschien heeft hij nog geen zin gelijk alweer met je te appen na vandaag samen te zijn, of is hij gewoon bezig.

^ Inderdaad onwijs kinderachtig ja, maar goed :’)
Ik zou er niet meteen wat achter zoeken, hij deed wel normaal toen ie weer uit de badkamer kwam? Het komt vast wel goed joh, niet te veel stressen.

Tsja, ik vraag mij eigenlijk af hoe serieus hij jullie relatie neemt als hij zo kinderachtig is om zomaar je telefoon af te pakken en zich vervolgens op te sluiten in de badkamer. Zoiets is ook een kwestie van vertrouwen en privacy lijkt me?

Dat is waar, Hij deed inderdaad wel gewoon normaal toen hij uit de badkamer kwam. Ik heb net nog wat gestuurt

Ik: Negeersessie?.. :wink:
hij: Sorryx
Ik: Maakt niet uitx

Maar nu weer niks… en hij is wel online geweest :flushed:

Uhm, niet iedereen reageert constant op zijn whatsappberichten, ook niet als je iemand leuk vindt? Zet gewoon je laatstgezien uit, dan kan je je minder druk maken om het feit of hij je wel of niet terug appt.

Ja dat heb ik nu ook gedaan… Ik hoop zo dat hij me terug appt… :bored:

Dat is waar… Alleen ik hoop gewoon zo dat hij me nog leuk vindt (Ookal zou ik niet snappen waar dat dan opeens vandaan moet komen als hij dat niet meer vindt)…

Waar gebruikt de ts het woord ‘relatie’? Waar je moeilijk over wilt doen…

Laat hem even met rust, als hij nadien nog normaal deed, is er waarschijnlijk niets aan de hand!

Okee ga ik doen!

Hij reageert nu wel, maar echt heel kortaf…