Vandaaag is mijn beugel eruit!!

I’m sooooo happyy! hihihihi, I love my teeth!
sorry als ik jaloezie bij je heb opgewekt… hihihi

Ja je hebt jaloezie opgewekt met het woord ‘teeth’s’.

hiehieee.
die van mij is er al een tijd uit
nog steeds blij ermee.

Ik heb het al goed gezet, wist even niet hoe je het moest schrijven :woman_facepalming:

yup ik ben jaloers, mijn gebit is vreselijk alles is heel erg scheef en ik ben heel erg laat met wisselen dus ik met nog steeds niet klaar ik moet er nog 4 ofzo dus dat gaat nog paar jaar duren dus kan ik ongeveer pas op mn 16 ofzo een beugel en dat moet dan nog een paar jaar zitten >_>

oh dat is best kut, maar als je beugel eruit is dan staaan je tanden super mooi… enne iedereen heeft tegenwoordig een beugel :slightly_smiling_face:

mijn beugel gaat er over 2 weken uit!
joehoeeee :laughing:

heb je een foto van je teeth?xdd

“iedereen heeft tegenwoordig een beugel” wat een bullshit whaha …
ik heb ongeveer 3 jaar een beugel gehad en toen ik bijna 13 was ging ie eruit :slightly_smiling_face: heb nu vet mooie tanden en ben er heel blij mee!
maar ik zie bijna niemand die in de 3e/4e zitten en nog een beugel hebben :stuck_out_tongue:

In de 1e en 2e heeft wel bijna iedereen een beugel. Anyway, ik vind het niet erg dat ik een beugel heb, want ik heb em al zolang als ik me kan herrineren. Volgende maand word ik geopereerd dus dan mag ie er vast snel uit tho.

Nou vroeger had bijna niemand een beugel, nu zie je echt veel mensen rondlopen met een beugel in. en ik denk niet dat iemand zich ergert als je een beugel hebt. Maar dat klopt ja, dat is in 3e/4e minder mensen een beugel hebben

ik zal kijken kijken ofdat het lukt, want soms doet mijn geheugekaart het niet goed als ik die in de computer stop:)

nou uhh ik ben 17 en ik heb ook nog een beugel…
maar morgen foto’s maken

Nee lukt jammer genoeg niet…

mijne mag er ook over 2 weken uit=D
deed het pijn om hem eruit te halen eigenlijk

& dat valt nog wel tegen hoor, er zyn nog behoorlijk
wat mensen die een beugel hebben in de 3e/4e

Ik heb nooit een beugel gehad, ik moest wel checken zei de tandarts dus gedaan, die ortho ding zei nog : Jij hebt prachtige tanden(qua hoe ze staan ;’) ) hoe komt hij er bij… :’] dus ik was er voor jan lul…

Dus ja jarloers ben ik niet hoor :’]

deeed bijna geen pijn, ja soms schieten ze uit met zo’n apparaatje dat het een beetje op je tandvlees komt, en als de ze blokjes eruit klikken dan kan dat soms ook een raar gevoel zijn

nou hier dus echt zowat niemand. :’)

Die van mij mag er vlak voor de zomervakantie uit :]
Whooot

mijne mag 14 juli eruit!!