vanavonddd ga ik hem bellen! hulp!!!

MENSEN! Ik ga die jonge die ik leuk vind en hij mij waarschijnlijk ook, bellen om af te spreken!
iemand nog tips? (:

ik ben echt veels te druk xD

Hahaha
Maak je niet druk,wees gewoon jezelf! Als hij jou ook leuk vind moet ie je wel leuk vinden voor wie je bent! Dus doe rustig,en wees gewoon jezelf ^^
Ik geloof dat je dr zin in hebt xD
Succes!

Oewh ik weet hoe jeje voelt! :laughing:
Misschien is het zielig en niet slim maar ik schrijf meestal op een blaadje wat ik ongeveer wil gaan zeggen xD Tikkeltje onspontaan maar ik stress hem anders echt xD haha
Succes! :'D

ja echt he! dat was ik eig ook een beetje van plan ;$
mn vriend zegt dat ik gewoon moet zeggen van hooi, en zo van alles goed… we hebben pwweek dus dan zo van heb jeje psw’s goed gemaakt ofzo weet ik veel. en dan maar uhm heb je zin om eenkeertje af tespreken? (: :grinning::D:D
aaha yeah sorry echt ik ben normaaal echt niet zoo !!! damn

Ah gewoon relaxt doen en zeggen wat je wilt ^^

Hahaha zenuwachtig ? : P

uhm, ik zou dan alleen steekwoorden op schrijven, ipv halve/hele zinnen…
want zo weet je alleen onderwerpen, en dan komt er vanzelf wel een gesprek omheen :grinning:
Want zoals hierboven al gezegd is:
hij moet je leuk vinden om wie je bent. Als het verder komt, kun je moeilijk met een briefje gaan rondlopen met gespreksstof erop =’]

paar onderwerpen:

• pw week
  • school
  • sport
  • en dan afspreken xD
    sorry niet heel veel inspi

Ik heb niet echt veel tips meer, buiten de tips die al gegeven zijn :slightly_smiling_face:
Iig niet te veel praten en hem ook wat laten zeggen. Dus niet te zenuwachtig en druk overkomen. Hij vindt het vast leuk! :grinning:
Succes meis!

ty voor je (jullieallemaal) advies!!!
Haha ik was ook niet echt van plan om hele zinnen op te schrijven eig is het enigste wat ik moet ounthouden niet druk te zijn enzo… want ik begin nu nog zenuwachtiger te raken!!! haha maarja ik hoop dat het me lukt (A).

tnx soo much (:

Wanneer ga je bellen dan? :slightly_smiling_face:

haha, ik zou voor smsen kiezen als je ZO zenuwachtig bent

maargoed dat is niet zo persoonlijk ofcourse

let niet op mij, ben hier niet echt pro in :zipper_mouth_face:

gewoon zeggen wat er in je op komt gaat als het goed is wel van zelfs want hij kan natuurlijk ook nog wat zeggen… en dan valt het gesprek echt niet zomaar dood

succes!

zo meteen. rond 8 uur (;

ik ga nu eerst leren, ook voor het eerst ;$

xx

Hahaaa succes ermee:P

ikzou eigelijk ook niet op een briefje schrijven als het met die jongen klikt dan valt het gesprek als het goed is niet dood hoor;)

xx

Jamaar als hij verlegen is dus wel, en dat is hij ook (;
ik ben nu ff aan het bekomen dan bel ik (:

vertel maar als je hebt gebeld :].
wil hetgraag wetenhoe het afliep :]

Ik ook :grin:

Ik ook!

Me 2!!:stuck_out_tongue:

:villagepe
Iedereen steunt je hier xD