vanavond :(

Ik zou mijn vriend iets aan doen als hij dit mij zou flikken.
Sorry hoor, maar dit zou ik serieus niet pikken, vooral niet omdat hij weet dat zij jou altijd pestten.
Wat een ass.

Oke ik had geen zin om alle reacties te lezen dus weet niet of het al is gezegd maar… Die meisjes kunnen toch gewoon op zijn slaapbank en hij in zen 1 persoons bed?? :zipper_mouth_face: Ja want dit probleem is heel herkenbaar…

Hij neemt niet op
zal ik een smsje sturen ?
of is dat stom?

Ligt eraan wat je erin wilt zetten.

Ja ik weet het eigelijk niet :woman_facepalming:

ja dat is wel een goed idee
laat ik dat maar doen
ben ik teminste ietsje gerustgesteld

dankjewel meiden

Ja, en dan erbij van 'ik zou het fijner vinden als die 2 meisjes in jouw bed liggen, en jij op de slaapbank, wil je dat doen?

oke
gestuurd (:
lucht best op.
ookal stuurt hij sowieso niks terug
xd

Nooo jesus lekker is die vriend van jou.
Hij zou toch moeten weten dat die wijven je pesten? En sowieso niet met anderen in een bed gaan slapen --; kom nou.

Bel ander naar z’n huis ofzo? Of is 'ie al weg x]

WTF WTF BEL HEM OP OFZOIETS DIT MAG NIET :rage:

ja ik weet t ook niet meer
hij weet dat ik ze haat enzo
hij doet echt vreemd de laatste tijd

iedereen zegt dat ik beter verdien
ik weet t niet meer

ik wil liever ook een vriend, die laat blijken dattie blij is om me weer te zien.
ik kom net terug van tekenkamp (praktijk examen 3 dagen), nou hij was er niet.
en iedereen werd op dat kamp gebeld en gsmst door hun vriendjes
en ik niet
pff

Nou, dan zou ik toch eens gaan nadenken over jullie relatie.

ja doe ik ook
maar ik wil m niet kwijt
echt niet
maarja
dit werkt ook niet.

Wat wil je liever dan? Een vriend die gezellig wanneer het hem uitkomt met anderen in een bed gaat slapen of geen vriend?

-

Denk eraan wat beter voor je is, vaak klamp je je vast aan het idee van een vriendje hebben, terwijl het eigenlijk al niet helemaal meer werkt. En dit klinkt nou niet als een supergoede relatie om eerlijk te zijn.

oke wtf ik zou mijn vriend vermoorden als ie er alleen maar al aan dacht andere meisjes bij hem te laten slapen maar oke dat ben ik
ik zou zeggen dat je je er niet goed bij voelt dat er 2 meisjes bij hem slapen

wow, dit is wel heel erg, vooral dat dat wijf je helemaal gaat irriteren via je vriendje.