vanavond :(

Ik heb een vriendje en vanavond gaat hij (zoals elk weekend) stappen.
Maar vanavond gaan er 2 meisjes van school mee en die pesten mij altijd.
laatst hoorde ik ze zeggen dat ze echt niet snapte wat hij in me ziet enzo.
een meisje heeft al een vriend en daar ben ik ook niet bezorgd om, maar die ander, die zit altijd aan mn vriend, ook op school en na school.
nouja
nu het probleem
die 2 meisjes blijven dus vanavond bij hem slapen. maar mn vriend heeft maar 1 bed en 1 slaapbank. dus dat ene meisje moet bij hem in bed.
dit vind ik geen fijne gedachte…
ik vertrouw mn vriend wel
maar die slet vertrouw ik echt voor geen meter.
ze doen dit extra trouwens om mij te irriteren. ze doen echt alles om mij ongelukkig te krijgen

wat moet ik nou doen
ik zit dr echt mee.

WTF JE LAAT DAT TOCH NIET TOE!!! een meisje bij je vriendje in bed :expressionless: no way bij mij hoor…

je kan er niet echt veel tegen doen, ja je vriendje verbieden om hun bij hem te laten slapen maar denk niet dat dat erg helpt… je kan misschien meegaan, of anders indd maar je vriendje vertrouwen en als hij uiteindelijk niet te vertrouwen valt, weet je dat wel gelijk… hoe rot het ook is.

ohmygod.
Ik snap jou niet!
Ik zou dat echt nóooooit toelaten.
Vooral niet als ze zo lullig over je doen etc etc.
praat d’r nog maar es goed over met die vriend van je.
Dat hij er sowieso in toestemt dat hun bij hem slapen, vraag ik me af hoe sterk die gevoelens aan zijn kant zijn voor jou.

zeg tegen je vriend dat je dat maar niks vind, een ander meisje bij hem in bed\ hij snapt zelf toch ook wel dat jij dat niet leuk vindt.
kunnen ze nergens anders slapen? of dat ze een slaapzak meeneemt ofzo?

dan gaat hij toch op de slaapbank en de twee meisjes in zijn bed?

Ga met hem mee! Of bel z’n ouders (stiekum) om te vragen of ze er wat aan kunnen doen? Wtf, ik zou koste wat het koste niet toe laten :expressionless:

als mijn vriend dat deed dat hij dus wel dat meisje liet slapen dan had ik echt gezegd de mzzl… echt waar

idd…

HET IS JE VRIENDJE, dit moet en mag je echt niet toelaten.

hmm ja ik vind t ook echt vreemd dat ie t toelaat. ik laat toch ook niet een jongen gewoon in mn bed slapen alsie dat vroeg …
nja ik wil t hem wel laten weten
maar hij is nu al weg enzo en hij heeft geen btg
shit =.=

geen btg? pfff smoesje. Die vriend van jou is een fijne, beetje feesten zonder gsm mee te nemen.

ik zal hem echt zoeken als ik jou was dan…

ja k weet t
erg he?
kweet echt niet wat ik moet
iedereen zegt dat ik beter verdien
maarja die weten ook niet wat wij samen hebben meegemaakt en hoe we zijn als we samen zijn enzo

dan bel jij hem toch,
dit ga je toch niet serieus toelaten? :confused:

ik weet t niet
ik wil er helemaal niet zon heel drama van maken
dan word ik straks nog meer gepest :S

jou vriend, heeeft een vriendin, en laat iemand in zijn bed slapen? omg,
dat jij dit toelaat. die meisjes zouden dan alletwee op die slaapbank gaan slapen.
zeg het gewoon tegen hem, dat je het neit zo fijn enzo vind,
en dat hij het niet moet zeggen dat jij dit zegt.
dan weten zij niet dat het van jou af komt &
word je niet daarom gepest.

Bel hem anders gewoon of heeft hij zn mobiel niet bij?
bel anders een vriend van hem en vraag of je hem aan de lijn mag en leg het dan aan hem uit dat je dit helemaal niet wilt.