vanavond verrassing help !!

Hee lieve meiden
Ik zou graag wat aan jullie willen vragen. mijn vriend en ik zijn vanavond alleen thuis, en we gaan al bijna 2 jaar met elkaar dus ik zou wat leuks voor hem willen doen.
mijn plan is om allemaal kaarsjes van bovenaan de trap naar beneden te laten lopen en dan richting de woonkamer, dan een muziekje op te zetten en voor hem te gaan dansen/strippen.
ik ben zooo zenuwachtig ervoor . maar ik zou dus aan jullie willen vragen, of jullie misschien nog tips voor mij hebben, hoe ik dit het best kan doen (bijvoorbeeld naar beneden lopen als hij z’n tanden aan het poetsen is ofzo en dan alles klaarzetten etc?) en misschien weten jullie nog iets wat ik erbij kan doen ofzo, of misschien ervaringen van jullie ?
Ik hoop heeel erg dat jullie advies voor mij hebben,dankjewel alvast!

Wat koekjes neerzetten ofz, met een vorm van een harte, of cakejes bakken enz, Zal die vast ook wel lekker vihnden xd

Ik heb hier geen verstand van, maar ik zou het doen wanneer hij het niet verwacht. Wanneer hij tv kijkt ofzoiets (:

Je bent wel heel erg in paniek, 4 topics!

Huh, heb je wel het goede topic? Of bedoel je dat ze die na de seks kunnen opeten ofzo haha.

haha dankje !

Hahahaha qq.
K schrijf ook maar wat, k heb er echt geen verstand van qq

1 topic is genoeg…