Vanavond moet het gebeuren...

Ik ben alheel lang aan het klooien met een jongen. Ik ken hem van de havo, waar ik gewoon vrienden met hem was…Toen een paar jaartjes elkaar niet zo veel gezien, en toen weer contact gekregen. Heb hem altijd al wel gezien als een leuke jongen, en was ook best een beetje jalours toen hij een vriendin had… Maar nu zijn we een beetje op het punt dat hij wil afsprken, samen naar musical, film, feest enz. Ik heb nog nooit echt een vriendje gehad en dat komt ook wel een beetje doordat ik dichtklap als het serieus gaat worden. Als een jongen avences maakt is het leuk vooir een avondje maar meer niet. En ik ben denk ik ook heel kieskeurig…
Maar nu zouden we dus naar een feest gaan, nu zijn de kaartjes uitverkocht. Terwijl al zijn vrienden wel een kaartje hebben…
Dus hij gaat nu waarschijnlijk met mij en mijn vriendinnen mee…
En ben ik dus de hele avond met hem…

Hoe pak ik dit aan wil ik graag van jullie weten!!

Reageert er iemand?? :no_good_woman:

Relax en laat het op je afkomen.

het gebeurt allemaal vanzelf :wink:

aangezien wij niet kunnen voorspellen wat er gaat gebeuren

Gewoon doen zoals je altijd doet. Als je verlegen wordt gewoon je vriendin even aantikken zodat zij je weer moed in kan praten op de wc ofzo. Gewoon jezelf blijven en alles komt goed!

Maar dan ben ik juist weer bang dat het nog niks wordt…
Hij is ook wel een beetje verlegen, en laast in de kroeg had ik dus niet eens opgemerkt dat hij mij de hele tijd in de gate hield… Later zei iedereen: nou dat is overduidelijk! haha maar bedankt!!

Als het niks wordt, omdat jij jezelf bent, dan kan je daar niks aan doen. Het is vervelend, maar dat betekent niet het einde van de wereld. En als hij jou in de gaten houdt, is dat toch alleen maar goed?

Nee zo bedoel ik het niet… Alleen dat ik ff een stootje in de rug nodig heb, zoiets:blush:

steuntje bedoel je denk ik,:stuck_out_tongue:
maar probeer gewoon een beetje te laten merken wat je van hem vind!
het lukt je wel