Vanavond laatste Gooische vrouwen

Vanavond is de laatste Gooische vrouwen, voor altijd. :frowning_face:
Wie vind het ook zo leuk en jammer dat het afgelopen is?
En hoe denken jullie dat het einde is?

http://www.thefashionway.nl/wp-content/uploads/2009/08/3-11-2008-16-8-gooische1.jpg

Ik vind het echt lomp. Ze hebben nog helemaal niet naar een einde toegewerkt ofzo… En zo weinig afleveringen.

Is er nu al de laatste aflevering
dat gaat snel

Ja, dit seizoen heeft echt maar 5/6 afleveringen gehad ofzo…

wow ik wist helemaal niet dat het al de laatste aflevering was…
ik vond het juist spannend dat martin en cheryl arm waren…
balen

zo snel is het gegaan:(
ben benieuwd naar zo meteen:P

Hoe zit dat in België?
Loopt dat eigenlijk gelijk in Belgie en Nederland?
De laatste aflevering bij ons ging over de modeshow die Cheryl organiseerde en waarbij Anouk, Claire en Roelien model waren.

Dat was ook de afgelopen aflevering in NL, jullie lopen gelijk met nl.

Er komt alst goed is een film he =D

ik vind het zoo raar dat het nu al de laatste aflevering is… er zijn er zo weinig geweest. en er zijn net weer dingen gebeurt. Martin en Cheryl zijn arm… het enige ‘afsluitende’ is dat tippy dood is…

hoelaat begint het eigenlijk? (A)

half negen

Ik kijk de herhaling vanavond wel.
Het begint om half 9

En ik wil alle seizoenen op dvd

Alle seizoenen hebben tog maar 8 aflevering? in ieder geval seizoen 1 & 2 wel :stuck_out_tongue:

Vind het wel jammer dat het stopt :frowning_face: heb alle seizoenen op dvd :slightly_smiling_face:
Kan vanavond helaas niet kijken (Verjaardag) kijk morgen dus wel de herhaling :stuck_out_tongue:

Jaa, jammer! Ik wist het ook helemaal niet, mn moeder zei het net, vet jammer! :frowning_face:

Het wordt juist leuk nu!

Het is nu reclamee :angel: Ik ga zo veel mogelijk genieten van deze aflevering!!

Thanks dat je het zegt! :grinning: Was het haast vergeten :open_mouth:
Nu meteen de tv aangezet hehe :stuck_out_tongue:

Het was leuuk!

Byebye Gooische Vrouwen :cry:

En wat vonden jullie van de laatste aflevering? Ik vond m wel leuk maar wel een beetje zoetsappig :stuck_out_tongue:

Ik vond het echt stom, zo’n abrupt einde. Het seizoen was pas net begonnen!

Hmm, het was idd wel zoetsappig, maar toch leuk…

Trouwens, Cor en die man xD Oh my… :laughing: Hahaha ik lag echt slap xD Dat was wel echt goor