vanavond Focusgroep met Cupcakes

Ik heb een beetje een dringende oproep. Voor mijn afstuderen bij Girlscene heb ik vanavond om 8 uur bij mij in Utrecht een Focusgroep (mening geef groep). Alleen ik heb op het laatste moment onverhoopt best veel afmeldingen. Ik mis vooral meiden die op het forum zitten. Terwijl ik juist ook ideeën heb voor het forum.

Heb je zin om vanavond mee te doen aan een moment waarin je uitgebreid je mening kunt geven over Girlscene en mijn concept, cupcakes te eten en aan het eind van de avond wat goodies mee te krijgen?

Laat dan hier onder wat weten of stuur mij een Note :slightly_smiling_face:

Heb je nog genoeg gevonden?

He potverdorie als ik nou dichterbij utrecht woonde en dit eerder las dan had ik je graag geholpen! Heb je nog mensen kunnen vinden?

Ja, uiteindelijk wel :grinning:

Dankjewel Moriarty, ik had er genoeg maar door onverwachts veel afmeldingen heb ik deze last minute oproep geplaatst :slightly_smiling_face:

Mag ik vragen waarom dit topic geopend is? Ik snap dat je mensen nodig had, maar altijd als ik iemand oproepen zie plaatsen omdat ze een model voor huidverzorging of haar knippen nodig hebben worden die altijd gesloten. Wat is het verschil tussen dit topic en die topics?

Omdat het over Girlscene gaat. Ik ben het met je eens hoor, net als met die enquête wat eerst streng verboden was. Maargoed.