Vanavond: finale Junior Songfestival!!

Gaan jullie kijken? En denk je dat Nederland dit keer wel een kans maakt? ;] Ik denk dat het bij het junior songfestival niet zo’n erge vriendjespolitiek is als bij het eurovisie songfestival…

Ik denk dat Oekraïne gaat winnen, maar Nederland maakt vast ook een goede kans!

Bekijk hier een filmpje van het openingsfeest, waar je alle finalisten ook kan zien! http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-205838

Het is even erge vriendjes politiek. Ik ga niet kijken want NL wint toch niet :’)

Ik kijk het altijd met mijn kleinere zusje, maar nu kan ik het niet kijken.
Geen vriendjespolitiek?? Nou de oostbloklanden winnen bijna altijd hoor :stuck_out_tongue:

Ik denk dat een oostblokland gaat winnen ja…

Dat is waar… Maar ik denk dat het minder erg is dan bij het eurovisie songfestival, aangezien hier meer jongere mensen naar kijken en die zijn vast nog niet zo ingesteld. Die stemmen op het liedje, en aangezien Ralph aardig populair is bij de meiden zou het heeeeeeeel misschien nog wel eens goed kunnen uitpakken voor NL.

Maar ik ga niet niet kijken, omdat NL toch niet wint. Vind het gewoon leuk om te zien ;]

Is het serieus een jongen die voor Nederland gaat zingen? Kijk hoe hij doet omg.

Ik ga dus echt echt niet kijken. :’)

Haha, whats wrong with it?

Ik vind Bill van Tokio Hotel mannelijker dan deze knul… Niet dat daar is mis mee is hoor, viel me alleen op. Junior Songfestival kijk ik al heel lang niet meer naar. :stuck_out_tongue:

oh ik vind het zoo leuk !

maar ja het is inderdaad stom, die vriendjespolitiek

Tsjaaa, het is niet voor niets het Junior Songfestival he! ;] En iedereen zo zijn smaak.

Dat wil ik zien !
hoelaat?

Ik vind de liedjes van andere kinderen meestal 't leukst a.
niet van nederland.

Meestal wint inderdaad een oostblokland. Maar ik ben wel benieuwd (:

Kwart over 8 op nederland 3!

Het liedje dat vorig jaar heeft gewonnen was echt vet goed. bijenwtfff

Die was idd wel heel erg vet, kuch! :crazy_face:

Het heeft niet voor niks gewonnen. :drama: :drama: :drama: :pensive: :bored:

http://jescwish.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/11/30/bzikebi_2.jpg
Bzzzzzzzz.

Denk niet dat ik ga kijken.
Ik krijg stress van dat jodelkind uit België.

haha ik ga kijken x)
Maar nederland gaat denk ik wel opvallen, met zo’n knul met n stropdas… En ik denk dat zijn liedje ook opvalt, met dap tap-dance, dus dan herrineren mensen het zich vaak beter!
Maar idd, dat met die “vriendjespolitiek” is wel waar, helaas!

Die kindjes maken me altijd bang.