vanavond feestje.

Hai,

Ik heb vanavond een feestje, van meisjes die ik van school ken.
maarja, ik heb op school nou eenmaal niet echt “vriendinnen”. Wel meisjes waar ik veel mee omga, maar niet échte vriendinnen.
maar nu moet ik daar vanavond naar 't feest, en ik weet dus niet echt bij wie ik moet gaan staan ofzo…
Ik zit te twijfelen om af te zeggen, doen of niet?

lastig, ik ga in dat soort gevallen niet.
of gewoon bij die meisjes staan?

weet ik niet

Ik ga dan ook niet gauw, maar het is wel een mooie kans om beter bevriend met ze te worden.

Uhm nee, niet afzeggen. Misschien goede manier om ze goed te leren kenen. (:
en anders van te voren aan wat meisjes vragen, van : ga je ook heen? en dan vanavond verder praten.

Gewoon gaan, gesprekje aanknopen met mensen die je (enigszins) kent en als je gewoon probeert gezellig mee te doen heb je de avond van je leven!

als je met ze omgaat en soms met ze praat kun je rustig bij ze gaan staan hoor. En natuurlijk nieuwe contacten maken.

ga gewoon gezellig heen. maak met iedereen een praatje als je dat durft en ga anders bij die meisjes staan.

ik voel me ook altijd vrij ongemakkelijk in dat soort situaties… En vaak is een makkelijke uitweg om het niet te doen. Maar het is beter om het wel te doen uiteindelijk (: Ervoor weglopen helpt niet! Ik moet hier ook zelf aan werken :blush:

Hihi okee,
ik heb besloten om toch gewoon te gaan…
Spannend…

Veel plezier! ^^ :slightly_smiling_face:

gewoon blijven glimlachen…
niemand die kan zeggen dat jij een stuk chagrijn bent

Gewoon gaan als het niet gezellig is kun je nog altijd naar huis gaan.

Je moet inderdaad glimlachen en gewoon plezier maken. Dan zullen mensen je vanzelf ook wel aanspreken omdat je er leuk en gezellig uitziet. En anders gewoon een praatje maken met mensen die er aardig uitzien. Of vraag of je vriendin je aan wat mensen wil voorstellen.

gaan :slightly_smiling_face: laat weten hoe het was!

gewoon gaan.
en gewoon op msn vragen aan meisjes van ga je naar dat feest? enzo, en op 't feest zelf mensen aanspreken ofzo, zo leg je ook meteen nieuwe contacten :]
je kan altijd nog weg gaan, als het niet leuk is.
keep smiling :]!

have fun!

Hahahahahaha
ik weet echt niet wrm ik stuk ging om jou reactie