Vanaf welke leeftijd volwassen @Slagharen?

Ik vroeg me af vanaf welke leeftijd je onder de volwassene valt bij Slagharen. Dus t/m welke leeftijd ben je nog kind? Mijn vriend van 18 gaat mee en hij moet nog onder de kinderen vallen. Daar hoop ik dan ook op :’). Hoop dat iemand het weet! Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Het lijkt mij dat hij gewoon onder volwassenen valt en niet onder kinderen.

Ja ik heb dus geen idee, toen ik er naar zocht en ik een ticketsite vond stond er ’ kinderen (4 t/m 18) '. Maar of dit klopt…

Je kan er misschien even naartoe bellen/mailen? Dan weet je het zeker.

Mailen is idd een goed idee, nog niet aan gedacht. Als toch nog iemand het weet, zou fijn zijn als je het me laat weten :slightly_smiling_face: Bedankt!

Beetje domme vraag dit.
Volwassen is volwassen en je wordt als 18 jarige dus niet als minderjarige geteld :’)

Er zijn genoeg dingen waarbij je T/M 18 nog als kind word gerekend, dus dom is het niet anders vroeg ik het nml niet.

Meestal betaal je toch vanaf 12 al de volwassen prijs…

Als zij hem inschatten als iemand die jonger is dan 18 jaar, dan heb je geluk!

Nou op de site van Slagharen zie ik enkel iets over kinderen t/m drie jaar gratis en sowieso niets over oudere kinderen die korting zouden krijgen.

4 t/m 18 is inclusief 18 lijkt me. Tot en met 18.
Het is logischer als ze tot 18 rekenen, alleen ze zouden het dan niet zo op hun site moeten zetten. Ik vind dat ze dan dus 4 t/m 17 moeten schrijven maar misschien zijn ze niet zo op de de details gericht of denk ik te precies :confused:

En hier: http://www.hollandidee.nl/pages/Attractiepark-Slagharen.htm staat sowieso tot en met 3 jaar gratis, 4 tot met 18 jaar 27,50 en volwassenen ook 27,50. Dus ik denk dat niemand korting krijgt.

Bedankt allemaal! Nee het gaat niet om de korting maar om een vakantie die we hebben gewonnen op vakantie veilingen waarbij het 2 volw is en 4 kinderen. Vandaar. Maar inderdaad, anders zeggen we gewoon dat hij 17 is. Ze vragen vast niet om ID’s ga ik vanuit :slightly_smiling_face:

Naar mijn weten vragen ze bij pretparken vrijwel nooit naar ID’s. Ik heb eerder ook meerdere keren gezegd dat ik jonger was dan dat ik daadwerkelijk ben (ik word altijd jonger geschat namelijk), en dan voornamelijk vanwege de korting :’) Nooit hoeven aantonen o.i.d. dus je zou inderdaad ook gewoon kunnen zeggen dat je vriend 17 is.

Ik was er toen ik achttien was, maar volgens mij als volwassene. Ik heb geen idee eigenlijk, ik had sowieso een kortingsactie met gratis eten en cowboyhoed :’)