Vanaf welke leeftijd is het raar om maagd te zijn?

Ik kwam vandaag ergens een artikeltje tegen over een vrouw van 35 die nog maagd was. In het artikeltje stond ook dat haar omgeving dat niet wist en dat ze dacht dat ze dat raar zouden vinden.

dusz jha vanaf welke leeftijd begin jij raar op te kijken

Ik zelf zit met het nummertje 26 in mijn hoofd

Ik vind niet dat daar een leeftijd op geplakt moet worden, je moet het doen zodra je er klaar voor bent.

Ik ben het hier helemaal mee eens!

Nooit.

Ik vind het nooit raar. Ik vind het niet raar bij een jongen van 22 die nog nooit een vriendinnetje heeft gehad, ik vind het niet raar bij m’n tante van 51 die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad en ik vind het ook niet raar bij een meisje die ik ken die vanwege geloofsovertuiging geen seks voor het huwelijk wilt.
Iedereen die maagd is heeft zo z’n redenen (te jong, niet klaar voor, nooit serieus genoeg met iemand gehad, geloof… ik vind het allemaal best).

Dit.

Iedereen heeft zo zijn redenen om het wel of niet te hebben. Sommige mensen komen er gewoon nooit aan toe en zijn er ook niet mee bezig.

Wat is dit ook weer voor doms… Seks heb je wanneer je er aan toe bent en ookal ben je 80.000 jaar oud kun je nog maagd zijn, mensen die dat raar vinden moeten er maar eens aan denken hoe ze het vinden als hun 12 jarige dochter van bed naar bed huppelt, wat heb je liever ? :slightly_smiling_face:

Niet want dan ben je allang weggerot.

ochja dat kan ook nog

Waarom zou je jezelf druk maken wanneer een ander seks heeft? Maakt mij het nu uit of iemand voor altijd maagd blijft of niet.

Ik ben in september geboren trouwens maagd4life jwt

Waaaaat ik zit hier keihard te fangirlen trouwens, TS is dat Alli Trippy op je avatar? CTFxC!

Ik ben daar niet eens geïnteresseerd in, laat staan dat ik er van op zou kijken.

Eh wat. Raar? Maagd zijn is nooit raar.