Vanaf wanneer een maand tellen?

Ja, de titel van dit topic is raar geformuleerd maar ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen.
Ik heb een vraag die waarschijnlijk erg dom is maar ik zit er best mee. Ik en mijn vriendje zijn sinds 12 december (2008) samen, en ik vroeg me af wanneer het nou precies een maand was dat we samen zijn: precies 4 weken later (op 9 januari dus) of op 12 januari? Want dat zijn namelijk twee verschillende dagen…
Ik hoop dat jullie het weten :slightly_smiling_face: ?

Joh doe gewoon wat je leuk vindt :wink:. Er is echt niemand die je er op aan gaat kijken haha. er zijn ook echt geen regels voor :stuck_out_tongue:.

Wij pakken gewoon altijd de 1e :slightly_smiling_face:. Een maand is immers niet precies 4 weken… Maar gewoon doen wat je leuk vindt :slightly_smiling_face:.

xx

Up.

Haha nee dat weet ik, daar gaat het ook niet om :slightly_smiling_face: Het ging er voor mij om wat je precies als 1 maand moet zien, maar dat vind ik moeilijk te formuleren dus gebruikte ik mijn vriendje als voorbeeld :wink: Maar 4 weken is het dus niet? Bedankt! :slightly_smiling_face:

Zelf weten natuurlijk, maar ik zou het vanaf de 12e telkens doen.

Okee, dankje!

Ik deed ook altijd vanaf de 12e :slightly_smiling_face:

whaha daar hadden ik en wat vriendinnen laats ook een discussie over
wij rekende gewoon vanaf in jou geval de 12e

een maand heeft niet altijd gelijk aantal dagen, dus ook niet altijd vier weken ! Wij doen gewoon steeds (in jullie geval) de 12e :wink:

Bedankt iedereen ! :slightly_smiling_face: