Vanaf Den bosch/Ravenstijn met de trein naar Rotterdam (primark)

Ik wil deze week of volgende week nog met mijn zus naar de primark in Rotterdam. Dan willen we met de trein gaan, omdat mijn moeder helaas geen tijd/zin heeft om ons te brengen.

Maar mijn vraag is nou hoelang zo’n reis ongeveer duurt en of het ook kan zonder overstappen. Ook wil ik dan zo’n dagkaart bij de Albert Heijn kopen, maar hoe gaat dit in zijn werk. Staan er daar op het station apparaten waar je deze zelf uitgeprinte kaart dan moet scannen en dan naar je eigen trein lopen, of wat?

Kan iemand mij alsjeblieft wat informatie geven hihi. :flushed:

De reis kun je makkelijk plannen via ns.nl en 9292.nl, dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

Zo’n dagkaart print je uit, als het datumloos is moet je hem op de dag van de reis op het station afstempelen, als er een datum op staat hoef je er verder niks mee te doen, behalve meenemen.

Dit had ik inderdaad ookal bedacht en zelf op gekeken. Alleen dan moet je zo’n 2/3 keer overstappen, als ik het goed begrijp. En ik wil graag zonder overstappen.

En kun je met die reizen van die site gewoon je AH dagkaart gebruiken?

Je zou wel moeten overstappen :’) Het kan niet anders. Die AH dagkaart moet je verzilveren http://www.ah.nl/ns bij “Activeer uw ticket”.

Oke, dankjewel!

En hoe zie je in welke trein je moet stappen? :flushed:

Sorry, maar je kan je zelf toch ook wel bedenken dat als de ns aangeeft dat het zonder overstappen kan, dat dat ook echt niet kan.
Of beschik alleen ik over dit bijzondere stukje hersens?

Download de NS app (indien je in het bezit bent van een smartphone) ik ben er tevreden over en je ziet meteen op welk perron je moet zijn

Www.ns.nl
Www.9292.nl

Lekker moeilijk hoor…

En inderdaad als er staat overstappen wordt dat gewoon overstappen. Die treinen gaan echt geen magische spontaan verschijnende routes volgen.

Je moet sowieso overstappen ja, want naar mijn weten gaat er geen trein rechtstreeks van Den Bosch naar Rotterdam Alexander. Je moet via Utrecht denk ik en dan daar overstappen.

Maar reisplanner zegt vast hetzelfde dus ik zou die gebruiken.

Is dit de allereerste keer in je leven dat je met de trein gaat ofzo?

Vanaf Den Bosch kan geen enkele reis op dit moment gepland worden zonder overstop. Dit in verband met de constructiewerkzaamheden die op dit moment plaatsvinden bij Den Haag centraal. Wanneer je de reis plant via ns.nl zie je op welk spoor je moet zijn. De trein die bij dit spoor staat is dus de trein waarmee je gaat reizen.

Bovendien staat op de reisplanning op ns.nl op welke sporen je bij de overstap aankomt en naar welk spoor je vervolgens toe moet lopen.

Good luck en veel plezier bij de Primark! :slightly_smiling_face:

Ik bedoel natuurlijk Den Bosch! Niet Den Haag :flushed:

Je moet van Den Bosch naar Utrecht Centraal en daar overstappen. Je moet uitstappen bij Rotterdam Alexander. Helaas kan het niet zonder over te stappen, maar daar is toch niks ergs aan?

Zo ver ik weet kun je vanaf Den Bosch nooit rechtstreeks naar Rotterdam, ook niet als er geen werkzaamheden zijn.

Ik zei ‘‘geen enkele reis’’. Niet specifiek het traject van Den Bosch naar Rotterdam. Heb verder geen verstand van treinen vanaf Den Bosch, maar ik weet wel dat het op dit moment (mocht het überhaupt al mogelijk zijn om zonder overstap naar Rotterdam te reizen) sowieso niet mogelijk is. Ik typte het een beetje verkeerd denk ik :slightly_smiling_face:

Je bent toch wel eerder met de trein geweest? Of anders je ouders wel…

Kijk inderdaad gewoon even op de websites en vraag bij de albert heijn zelf, of koop gewoon een ticket online.

Ah oke! Ik begreep je niet goed. :slightly_smiling_face:

normaal gesproken moet je in utrecht overstappen en dan bij rotterdam alexandrium uitstappen om bij de primark te komen.
Als je kan kiezen of je in ravestijn of den bosch opstapt kan je het beste in den bosch opstappen. ik woon in dezelfde omgeving en heb deze reis al vaak gemaakt haha succes en veel plezier!