vanaf -4,5 lenzen kopen?

weet iemand heel toevallig waar je lenzen van -4,5 kunt kopen? Want ik heb bij de hema gekeken en daar gaat het maar tot -4. En ik heb -4,5 en -5.

En ik wil eerst nog niet naar de opticien om lenzen te kopen want dat is gelijk zo duur.

Ik zou toch maar naar de opticiën gaan, die lenzen van de Hema zijn echt flut.
Ik kan me niet voorstellen dat die goed voor je ogen zijn.
Je moet voorzichtig zijn met je ogen, door slechte lenzen kun je zo beschadigen.
Bovendoen gaan die lenzen van de Hema maar tot -4.

Agree.
Bovendien is -4/-5 niet niks, als je iets van -1 of zo hebt: dan haal je je lenzen bij Hema. Ik zou, als ik jou was, echt m’n lenzen daar niet halen. Gewoon naar de opticien!

Hmm nee oke. Dan ga ik wel langs de opticien :wink:

Volgens mij kun je dat kopen bij Etos. maar ik raad je aan om gewoon naar de opticien gaan, mijn lenzen kosten rond de 30 euro per maand en dan worden ze thuisgestuurd door Pearle dus je hoeft ze alleen uit de brievenbus te halen en in je ogen te stoppen :slightly_smiling_face:

Ik heb 3 jaar lenzen gedragen, toen kreeg ik last van mijn ogen omdat een vriendin rook in mijn ogen uitblies, dus kon ik een poos geen lenzen meer dragen. Nu ben ik dus bang als ik langs de opticien ga, en lenzen daar koop dat ik er weer last van ga krijgen. En het is wel heel erg duur.

Wij kunnen niet voorspellen of je er weer last van zal krijgen, dat kun je het beste aan de opticiën vragen.
En ik betaal liever meer voor lenzen dan dat ik ze kapot maak met goedkope Hema-lenzen.

Lekker aardig van die vriendin zeg.

als je naar de opticien gaat krijg je sowieso altijd een proefsetje mee van een maand dus probeer dat gewoon en als dat bevalt koop je voor een half jaar. is ongeveer 100 euro v alt toch best wel mee… sowieso beter dan bij hema oid

Ze heeft er wel veel spijt van zei ze, maargoed. Ik deed het ook bij haar, maar zij heeft geen lezen oid.

Dan doe ik dat wel :slightly_smiling_face: bedankt!

Goedzo!

En als je Hema lenzen draagt dan krijg je niet last van je ogen? :face_with_raised_eyebrow:

bij de hans anders kan je voor 60,- een half jaar pakket kopen (lenzen, voeistof en potjes) dat is dus een 10tje per maand, ik vind het niet veel. en ze zitten goed! ik heb zelf -3 en ander oog heeft een cilinter(ofzo?)

hoe zo lullig van die vriendin!? :zipper_mouth_face:

Ja weet ik niet? Ze zijn niet in mijn sterkte dus ik weet het niet.

je kunt maar beter naar de opticien, die weet er toch net even wat meer over dan wij. maar ik heb zelf ook lenzen, je kunt maar beter niet bij de hema of whatever kijken de kwaliteit van die lenzen is toch een stuk minder dan die van een opticien en ook vaak slechter voor je oog. je hoeft niet meteen lenzen te nemen wanneer je je ogen laat opmeten door een opticien? die geeft alleen wel goede adviezen, misschien kun je op basis daarvan beslissen wat je doet.

ik heb -6.
gewoon bij de opticien.
dat is beter dan hema denk ik toch.

ik haal mijn lenzen bij de kruidvat
voor 5 euro per lens. ik heb dan wel -3 ofzo. maar ik heb niet het idee dat het slecht voor mijn ogen is? want toen ik mijn lenzen bij de hans anders ofzo haalde, kreeg ik ontzettend veel last van mijn ogen, en sinds de kruidvat-lenzen niet meer?

:astonished: meen je dat, 60 euro voor een half jaar?? Mijn lenzen kosten 27.5 euro voor 1 maand!

Betaal je ook voor die lens met cilinder 60 euro per half jaar??