van zwart naar witblond

heee, ik heb 2 weken geleden mijn haar zwart geverfd zelf. maar ik vind het helemaal niet mooi;o ,kan ik het bij de kapper gewoon weer witblond verven? ik weet dat het heel slecht is maar ik vind het echt niet mooi

nee waarschijnelijk kan dat niet bij de kapper. dat vinden ze teveel en te moeilijk.
Ik zou naar kapperswinkel gaan en zelf bleken. Daarna haarmaster dan is het geel/blond. Niet echt mooi nee. Daarna naar de kapper om het door hun goed te laten doen.

Ik ben zelf ook heel vaak van blond naar zwart en weer andersom en zo ging het bij mij altijd

Dat gaat niet. Tenzij je wilt dat je haar stro wordt of eraf valt :’) Ervaring XD

Dan moet je het namelijk helemaal bleken. Zwarte verf krijg je er echt niet uit omdat er super veel rood tinten in zit.

Niet slim.

dan krijg je waarschijnlijk oranje, droog stro haar. Wacht gewoon tot het uitgroeit

eh… het kan wel? Mijn kapper heeft men zwart naar best licht blond gekregen en het leeft nog helenmaal. Je moet wel gewoon een goede kapper hebben :'D

Dit kan inderdaad wel, gewoon even naar de kapper!

Was jou haar zwart geverfd ? Want het is nogal een verschil niet of wel geverfd zwart haar.

Ik ging ook naar de kapper nou nooit meer he :’) Heel mn haar was kapot. Het brak gewoon in het midden af als het nat was. Dikke stro in 3 kleuren, grijs, oranje en witblond op mn uitgroei omdat dat dus niet geverfd was.

Ja, dat kan, maar pas wel op want het gaat echt beschadigen. het verschilt natuurlijk bij iedereen en je hebt er natuurlijk allerlei maskertjes voor. ik raad je echt echt echt aan om naar Kinki kappers te gaan. bij veel kapsalons zullen ze zeggen dat ze het beter niet kunnen doen, maar het kan best, ben zelf ook wel eens van heel donker bruin naar witblond gegaan. ik heb ook een kappersopleiding gedaan dus ik weet best waar ik over praat. ik moet wel zeggen dat mijn haar echt heel erg veel kan hebben.

het zal waarschijnlijk 1 (misschien wel 2) keer ontkleurd moeten worden en daarna nog een toner ofzo, dus je bent best wel wat kwijt. ik denk tussen de 80 en 120 euro.

Nou, ‘‘witblond’’ word het sowieso niet gelijk als je naar de kapper gaat. Je kan misschien gewoon elke keer een tint lichter gaan verven ofzo? Want het is best wel héél erg slecht voor je haar…

gewoon niet doen. alsjeblieft. ik heb dit ook gedaan en ik heb nog nooit zon spijt gehad. alles viel eraf met kammen, het moest kort en het duurde me 3 jaar voordat ik weer gezond haar had

Je kan het proberen…

K zou ff wachten met verfen…

Vriendin was lichtblond en had het donkerbruin geverfd.
maandag heeft ze het helemaal laten bleken en weer blond laten verven.

Bleken is sowieso niet goed, en vooral niet als je van zwart naar super licht gaat! Ik zou ermee wachten tot de verf wat lichter uitslaat, want verf na verf na verf, bleken, verven etc etc is super slecht! Geef je haar eventjes rust en ga erna naar de kapper en vraag wat zij ertegen kunnen doen!

Hmm, ik zou zeker nog een paar weken gaan wachten…

oke bedankt!

Ik had het zwart en toen paar keer highlights en coupsoleil en dan is het zo weer blond