Van zwart naar honingblond?

Hallo meiden, ik heb van mezelf heel donkerbruin haar en verf het laatste tijd zwart. Een tijd terug wou ik honingblond proberen maar wou niet naar de kapper gaan want ik heb horror verhalen over bleek gehoord dus ik verfde elke maand soms 2x per maand met blond en het werdt steeds lichter tot het licht bruin was, maar ik had erge uitgroei en wou het weer zwart dus ben weer zwart gegaan, nu twijfel ik toch ik zou willen weten hoe het eruit ziet met honing blond want ben alleen maar lichtbruin geweest. Het duurt alleen zolang op mijn manier en bleek in mn haar wil ik echt niet! Wat kan ik doen? Ook ben ik best bang dat het me niet staat je weet maar nooit natuurlijk!
Alvast bedankt sorry voor het lange levensverhaal haha!x

Denk je dat telkens blondering over je zwart heen gooien wel goed is? Blonderen is ook hartstikke slecht…

Ga naar de kapper. En als je van zwart naar blond wil moet je wel bleken.

Mijn enigste tip is doe het niet, ik heb het zelf geprobeerd en mn haar is nu geel, terwijl ik van donkerblond naar lichtblond wou. Het is ook enorm slecht voor je haar.

Ik zou het niet doen. Ik heb donkerblond haar en lichtblond geverfd, zo’n jaar geleden. Ik verf het nu elke keer lichtbruin, omdat die uitgroei absurd is. Het lichtbruin vervaagd sneller dan eerst en dan zie je al weer die blonde kleur eronder, voor de helft van mijn haar.

Als je het écht heel graag wil, moet je het bij de kapper doen. Je zult het namelijk moeten bleken en regelmatig de uitgroei enz. bijwerken. Hier gaat veel geld en tijd inzitten en het is meeeega slecht voor je haar.
Als ik jou was zou ik er even goed over nadenken. Steeds met blond verven is ook niet goed voor je haar, in blonde haarverf zit geloof ik ook blondering.

Precies dit :’)

Je weet dat blonderen hetzelfde is als bleken?

als je van donker naar blond gaat zou ik het ontkleuren, veel beter dan super veel na elkaar je haar te verven! (na het ontkleuren moet je weer verven in de gewenste kleur!)

Oke bedank voor jullie tips!Ik heb met mn moeder erover gepraat en ga wat geld sparen zodat ik naar een goede kapper kan want elke keer blond verven is ook niet goed nee daar hebben jullie gelijk in…
Bedankt :slightly_smiling_face:!

Wat is je eigen haarkleur? Als dit donkerblond is ofzo kan je ook Delor sos colour remover proberen? Dit haalt verf uit je haar en is minder schadelijk dan bleken! Ik wacht nog steeds op mijn pakje, heb hem vorige week besteld, dus ben benieuwd hoe het werkt!

Oh ik heb een vraag die hier perfect past!
Heeft iemand ervaring met Syos nr 10 lightner?
Ik heb donkerbruin geverfd haar en wil het graag een stukkie lichter. Oranje is best. zolang ik er maar rode verf over heen kan gooien.
Weet iemand wat de beste ontkleurder is die ik gewoon bij de etos kan kopen?

Het is de vraag of het je staat, aangezien je van jezelf donker haar hebt. Maar als je het wilt móet je het wel bleken, en dat is ook slecht voor je haar.

Van zwart naar blond zou je toch echt je haar eerst moeten bleken. Wanneer je, je haar gebleekt hebt doe je een een kleurspoeling in de kleur die je graag wil in je haar en je bent klaar. Let er wel op dat bleken heel schadelijk is voor je haar. Gebruik daarna dus altijd een voedende haarmasker.

Jaa klopt ben ook een beetje bang dat het me niet staat, maar heb het tijd terug heel lichtbruin gehad tegen blond dat stond me ook dus ben niet bang dat het een heel anders dan dat is!

O echt daar heb ik nog nooit van gehoord, maar haalt het alleen het verf weg en als ik dan erover verf met blond wordt het dan blond of heb ik dan alleen mn eigen haarkleur terug (dat is heel donkerbruin)