Van zwart naar bruin haar.

Hoi, zoals jullie in de titel lezen wil ik dus m’n haar (kastanje)bruin verven terwijl het nu zwart is. Het zwarte is overigens ook geverft (heb van mezelf donkerbruin). Normaal hoor je het te ontkleuren, maar toen ik voor de eerste keer m’n haar verfde luktte het ook gewoon om het lichter te krijgen! M’n haar is nu dus zwart geverft, maar de gloed is nu weer bruin/rood… Hoe zou het kunnen uitpakken als ik er donkerbruin overheen verf en over een aantal weken kastanjebruin? Ik wil het graag uitproberen maar ben bang dat het mislukt, dat straks de helft donkerbruin is en de andere helft zwart -___- Heeft iemand hier dus ervaring mee of enig idee? Alvast bedankt xox

Vraag het bij de kapper? Dan weet je het in ieder geval zeker.

Ik weet nie precies wat er gebeurt maar als het lukt word het sowieso een tintje of twee donkerder… en heb je uitgroei? de uitgroei ziet er dan wel een beetje anders uit dan wat geen uitgroei heeft! omdat het 2 verschillende kleuren zijn… maar ik zou toch ff aan de kapper of drogist vragen!

Nee ik heb geen uitgroei haha, maar hoe kan het dan donkerder worden terwijl ik er lichte verf overheen doe?

het wordt iets donkerder dan de kleur die je eroverheen wilt doen, omdat jouw haar nu ook donker is bedoelt ze.

aaaw zo hehe dankje

Geen ervaring… maar ik vind dit net zoiets als je zwart haar hebt, dat je blond haar wilt. pakt ook nooit goed uit :")

Ik heb zelf ook zwart haar, maar ik wil het ook graag lichter hebben dus verf ik het bruin. Na een aantal keren verven pakt het beter, ik verfde het steeds een tint lichter. De laatste keer heb ik ‘lichtbruin’ gebruikt en nu is mijn haar middenbruin. Het is gelukt zonder het te laten bleken