van zwart haar naar blond met rode - oranje gloed helpp

ik heb dus me haar geverd eerst was ut blond was 2 jaar geleden zomer toen ben ik na zwart gegaan heb er 2 jaar mee rond gelopen op gegeven moment was het kei zwart en dit jaar voor kerst heb ik pakje blondering in gedaan toen werd me uitgroei blond en me onderste deel gewoon zwart toen snel naar kapper gegaan die heeft nog een keer ontkleurt en rood bruine verf in gedaan dus daarna ik 2 maanden wachten toen werd het een stuk lichter was blond rood daarna snel weer naar kapper geweest high lighst in gedaan werd blond met rode tintje daarna nog een x blond maar nu zit ik met probleem me uitgroei is platina blond maar me onderste haar is licht rood ik weet niet hoe ik fotos op dit site zet maar anders had ik wel ff bij gezet ik hoop dat iemand weet hoe ik die rood oranje gloed uit onderste deel vn me haar kun halen en ps zilver shampo werkt niet bij mij want dan word me haar paars vn

Misschien kun je interpunctie gebruiken.

ben niet zo goed in nederlands sorry :blush: maar ik wil alleen weten hoe ik dat oranje rooie gloed uit me haar kan krijgen

Colour remover gebruiken of je haar afknippen.