Van windows naar mac

Hallo allemaal,
Ik heb net een nieuwe macbook pro en ik wil daar graag al ijn nummers van mijn ipod touch inzetten. Die nummers staan nu nog in intunes op de oude windows laptop. Hoe krijg ik die naar itunes op de macbook?
alvast bedankt!

usb?

Géén idee, up

hoe dan?

Er zijn daar programma’s voor, maar die zijn niet gratis, zoals touchcopy (kan je gratis 100 liedjes overzetten), copytrans (250 liedjes geloof ik?). Ik had laatst wel een gratis programma gevonden, maar ik had hem verwijderd toen ik hem niet meer nodig had, en weet de naam niet meer. :cold_sweat:
Ik weet trouwens niet of ze voor de mac werken.

Als je je ipod in je nieuwe laptop steekt moet je de computer machtigen om daar liedjes op te zetten. dat doe je door in het menu van itunes op store te klikken en dan machtig deze computer.

Verder als je Ipod er dan eenmaal inzit bekijk je de liedjes die op je ipod staan selecteer je die en klikt dan op kopiëren dan ga je naar je muziek bibliotheek en plak je ze daar.

zo heb ik het gedaan gisteren

Je ipod gewoon aansluiten op je nieuwe macbook.

Over het algemeen moet je iPod herformatteren als je hem aansluit van een mac naar windows of andersom, en dan ben je al je nummers kwijt.

Verder is er wel het programma Pod To Mac, waarmee je nummers van je iPod op je computer kan zetten. Maar dan zit je nog met het probleem hierboven.

Nummers zippen en op Dropbox zetten?