Van wie ben jij al járen fan?

Hallo! En welkom op dit forum!

Van welke ster ben jij al járen fan en zul je altijd fan van blijven?

Ik ben al ongeveer 7 jaren jaar fan van Leonardo DiCaprio, Ik was 6 en wou per sé de Titanic zien. Ik blijf hem geweldig vinden!

XX Jacky

Ik kan zo snel niet echt iets bedenken. Maar waarom heet je ons welkom op dit forum? Ik kom er langer dan jij :stuck_out_tongue:

Ben van niemand echt fan, maar ik vind Christina Aguilera vanaf het begin al wel heel erg goed :slightly_smiling_face:

^ ghehe:p
ik ben al 8 jaar echt helemaal fan van christina xD
heb nu net dr parfum gekocht
(= serieus een tip: ruikt heerlijk!)

Ik ben al jaren fan van Johnny Depp :sunglasses:

David Bowie!!!

Ik ben al 7 jaar fan van Westlife :grinning:

zijn er meerdere:

christina aguilera
whitney houston
stevie wonde

Van helemaal niemand, al jaren :stuck_out_tongue:

Ja, ik ben dus geen fan van dr… ik vind haar gewoon steengoed! Maar ik zou nooit zoiets als dr parfum kopen ofzo… tenzij het heel lekker ruikt natuurlijk.

Tokio Hotel en Antic Cafe! :cold_sweat:

-

hoii
ik ben al jaren van HILARY DUFF :couplekiss_man_woman: :bowing_man: :couplekiss_man_woman: :couplekiss_man_woman: (L)(K)(F)(L)(K)(F)(L)(K)(F)
ze is knap,aardig kan vet goed zingen,kan goed acteren,dierenvriend:D
5 woorden
HILARY DUFF IS THE BEST! :d:d:p

-XX-

JAN SMIT 'ILOVEYOU <3

hmm fan…nouja niet echt zo erg meer maarruhmm lostprophets. zo n 6 jaar. ik vind hun laatste werk niet veel aan. en sinds wanneer wordt er zoveel voor hun concerten gevraagd? maar ik zal wel hun cds blijven kopen. niet meer naar hun concerten. ik heb niet zoveel trek in die emotjiks die geilen op de zanger alleen.

Type O Negative en RHCP :slightly_smiling_face:

Yellowcard! :slightly_smiling_face:

Red Hot Chili Peppers!
U2

de olsens

terwijl de rest nog naar van die typische kinderliedjes luisterden die altijd op de radio/tv kwamen, was ik al ongeveer vanaf mn 7 jaar fan van nirvana. Nu nog altyd maar ook meer van andere bands.