van welke serie moeten ze geen seizoen maken & van welke wel

De titel zegt het al een beetje.
Welke tv serie moet volgens zou er gewoon mee stoppen. Hoeft niet per se in Nederland te draaien kan ook op internet. En van welke tv serie die gestopt is moet er volgens jou ten minste nog 1 seizoen komen.

TV serie die ermee moet stoppen: One Tree Hill, geloof me ik ben echt een one tree hill fan. Alleen enough is enough. Zonder Chad Michael Murray is het geen One Tree Hill meer… :thinking:

TV serie waar nog 10 seizoenen van hadden mogen komen: Friends… Geweldig, 1 van de weinige tv series die totaan de laatste aflevering nog steeds geweldig is. Ik weet zeker dat als ze nog 5 seizoenen ofzo hadden gemaakt dat mensen het nog steeds leuk hadden gevonden.
Friends forever

90210 gossipgirl…

Ehm, geen een die ik kijk moet stoppen, en anders zijn ze al gestopt.
En doorgaan gaan ze dus al, de series die ik volg.

Heroes is gelukkig al gecanceled, a mercy killing if there was any. Was een giga fan tijdens seizoen Ă©Ă©n en twee, maar halverwege drie was het ZO slecht dat ik gestopt ben.

Supernatural… ik vind het fantastisch leuk, maar het is nog maar te zien of seizoen zes echt goed gaat worden, of het een plan heeft of dat het losse afleveringen blijven.

Pushing Daisies had voor mij eeuwig mogen blijven bestaan. Prachtige serie, veel te weinig afleveringen.

Garth Marenghi’s Darkplace had ook nog wel een seizoen mogen hebben, briljante serie. En kom op, maar ZES afleveringen?

En Veronica Mars had nog door mogen gaan natuurlijk, al was seizoen drie niet heel goed.

ER had nog door moeten gaan. Maar ook niet, want alle leuke personages waren er al uit voor het eindigde. dat is ook het enige wat ik echt volg/volgde op tv.

Moonlight had door moeten gaan :frowning_face:
er zijn in totaal maar zestien afleveringen…

Wat mij betreft mogen er nog heel veel seizoenen Gooische Vrouwen bij komen

flashforward mocht van mij wel door!!
en dexter

en meer friends!

Dat was zo apart! Het leuke eraan was dat het zo nep was, maar wel hele mooie dingen omvatte.

Ehm, The Mentalist wil ik meer van zien
en Fringe :grinning:

Friends mocht van mij wel eeuwig blijven doorgaan. echt een geweldige serie.

-

Skins op de nederlandse tv :grinning: !!

inderdaad! echt stom dat het niet verder is gegaan!

melrose place moest doorgaan :grinning:

dexter is nog niet gestopt;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[/b]Ben het met dikgedrukte helemaal eens.

Ook vind ik dat Lost eerder gecanceld had mogen worden, want daar snapte ik echt niets van.
Al die ausie-series als Mc Cloud daugters vind ik ook niet leuk.

Maar ik wil zeker nog een seizoen van:
Moonlight, hij is zo lekker en het is een goede serie.
Joan of Arcedia, het werd steeds beter.
En heel veel van die series die Net 5 uitzend laat in de avond.
Dexter mag ook nog even doorgaan
en Glee natuurlijk ook.
Grey’s Anatomy heeft gelukkig weer een niuew seizoen
en ik ben stiekem benieuwd naar een nieuwe Charmed of Buffy.

Moonlight, Mercy en Ugly Betty
Als van die drie series nog een seizoen zou komen dan zou ik erg gelukkig worden!

ik vond het erg jammer dat gooische vrouwen was gestopt,
daar hadden ze nog wel een tijdje mee mogen doorgaan.

Geen: SATC [of het is gestopt weetik niet. Maar ik vind het echt stom!]
Wel: Kyle XY. ZOOO ZOnde dat het zo abrupt is gestopt.