van welke muziek word je happy?

van welke muziek word je blij?
de mijne:
-one direction - what makes you beautiful
lloyd-dedication to my ex
studio killers- ode to the bouncer
chris brown feat. pitbull-international love

queen - don’t stop me now

Ik word van vrij veel muziek happy, vooral als ik heel vals mee gil. Ik word vooral vrolijk van nummers zoals ‘Dance With You Tonight’ van Olly Murs. :grinning:

Call It What You Want van Foster The People
En zeker als je het filmpje erbij in je hoofd afspeelt x]

Liedjes van K3 :’) Ik weet hoe DWAAS dat klinkt, maar als ik sip ben verplicht ik mijzelf soms om mee te zingen met die liedjes, en ja… dat werkt wel :’) Met Guus Meeuwis werkt dat ook nog wel, maar dan wel de happy liedjes…

soms heb ik K3 in mijn hoofd zitten dan zing ik dat steeds op school en vinden anderen mij irritant :stuck_out_tongue:

Everybody loves me - one republic ( volgens mij oud liedje maar ik vind hem wel leuk )

Foster The People.
The Wombats.
Two Door Cinema Club.

Liedjes die ik vroeger leuk vond, zoals Junior Songfestival liedjes haha :’)

Van een beetje drukke liedjes…
En soms vind ik een liedje plotseling heel leuk en dan wordt ik ‘hyper’ en ga nog meer drukke liedjes luisteren :stuck_out_tongue:
Ook van nummers waar ik herinneringen aan heb van vroeger.

Bij ons op school stond de tv aan. En op mtv was ‘Ai se eu te pego’ op. En ik kijk mn beste vriendin aan. Zij mij.
En we begonnen meteen te zingen :'D. En ik het dansje, aangezien ik die ken en niet moeilijk is :'D

Owl City - Hot Air Balloon =)

vampire weekend.

Chris Tomlin- Our God is greater. <3

Bloody Beetroots - Church of Noise
Art vs. Science - Magic Fountain
Trowa - Boochie Boochie Bango

Kyary Pamyu Pamyu - Tsukema Tsukeru en ook van haar PONPONPON
XD

Die ja! Eigenlijk alles van Owl City, maar van Hot Air Balloon word ik altijd meteen vrolijk :grinning: Ik heb een hele “happy” playlist in m’n iTunes met allemaal liedjes waar ik vrolijk van word :stuck_out_tongue:

Ik word heel vrolijk van John Mayer. x]

Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
Ed Sheeran - The A Team
Hot Chelle Rae - Like It Like That
One Direction - What Makes You Beautiful