Van welke muziek houden jullie?

Van welke muziek houden jullie…?
Ik houd meer van PunkRock x’D
Inderdaad, het is vaag maar het is zo =o
Mijn musiclist;
Fall Out Boy
My Chemical Romance
Lady Sovereign
Green Day
Simple Plan
Good Charlotte
30 Seconds to mars
The White Stripes
Rage against
Red Hot Chili Peppers
Hung Jury
Blink 182

ik hou van r&b en nederlandstalig.
En ik haaaaaaaaáat serieus de muziek die jij luistert =p
maarja dat is mijn mening

Van verschillende soorten muziek. Van rock RHCP, BLINK 182, LINK, tot pop, dance, r&b, jaren 80 muziek blabla alles wel:)

.

Rock, hXc, post-hXc, metal, metalcore, J-music, electronica, triphop, industrial, down-tempo, emocore, screamo, rockabilly, psychobilly, punk, Old school hiphop, indie, pop, 8bit/chiptunes.

Hou van rock, elektro, alternatief, … Om maar enkele groepen op te sommen:
Placebo, Goose, Depeche Mode, Radiohead, Pixies, Arctic Monkeys, Zita Swoon, Kaiser Chiefs, Soulwax, the Levellers, Pink Floyd, Foxylane, the Killers, LCD Soundsystem, Mintzkov Luna, Blonde Redhead, Muse, Razorlight, Daan, the Klaxons, Chemical Brothers, the Hives, Stijn, A Brand, Daft Punk, Smashing Pumpkins, Novastar, …
Ja dr zitten wel een hòòp Belgische bands bij eigenlijk :slightly_smiling_face:

De rest van de muziekwereld vind ik meestal niet veel soeps maarkom

Ben zelf ook wel benieuwd wat voor muziek al deze meiden luisteren eigenlijk

Oeps! in plaats van Chop suey bedoel ik dus: System of a down hihihi sorryyy

Amy Winehouse
Damien Rice
Jack Johnson
Artic Monkeys
De Jeugd van Tegenwoordig
Pharrel Williams
Ok! Go

En so on hihi

mijn lijstje:
-HipHop
-Bubbling
-R&B
-Jump
-Punkrock

ska,posthardcore, alternatief, elektronica, psychedelic, punk ,experimental, screamo, sommige metalshit, rockabilly, metalcore

P!nk
Fall Out Boy
Booty Luv
The Veronicas
James Morrison
Mika
Paolo Nutini
Ne-yo

etc.
VAN ALLES WAHAAAT xD

Oude rock, zoals:
Aerosmith
KISS
Guns 'n Roses
Rolling Stones
The Animals
enzovoort…

Maar ook modernere dingen, zoals Lady Gaga en de PCD. xD

HIP-HOP!!! en r&b ook :stuck_out_tongue: de lekkerste muziek die er bestaat!
Maar sommige popliedjes of rockliedjes kunnen ook best leuk zijn. Ligt maar aan de beat en het deuntje, als het lekker luistert is het goed :slightly_smiling_face:

'k luister vanalles…bandlist:
# A.F.I # All-American Rejects # Ana Johnsson # Be Your Own PET! # Bowling For Soup # Disturbed # Flipsyde # Hard-Fi # Heideroosjes # Hellogoodbye # Hoobastank # Jamiroquai # Koopa # Krezip # Less Than Jake # Lucky Boys Confusion # Natasha Bedingfield # No Doubt # Nou En # Papa Roach # P.O.D. # Rancid # Rise Against # Silverstein # Simple Plan # Social Code # Sum 41 # System of a Down # The Used # Three Days Grace # Yellowcard # Zebrahead #

Scissor Sisters, Seymour Bits, Cansei de Ser Sexy, Keane, Lifehouse, Coldplay, Shiny Toy Guns, Johan, Nelly Furtado, Mika, The Killers, Peaches, Klaxons, Panic! at the Disco, Gym Class Heroes, Cassius, Ima Robot, Daft Punk, Fratellis, Electric Light Orchestra, Freestylers, Franz Ferdinand, Greenday, Red Hot Chili Peppers, Timbaland, Goldfrapp, Kaiser Chiefs, Hot Chip, Shakira, Linkin Park, Reamon, Maroon 5

Drum 'n’Bass, Indie, Rock, Pop, HipHop (à la Gym Class Heroes), electronica. Zoiets.

R&B, HipHop & Dance =)

Folk/Viking/Power/Pagan Metal, Rock, Ska, Punk, Electro (hard)rock
Pop, Psytrance, Drum 'n’Bass, Industrial, darkwave, folk, Gothicrock.

Ik ben op dit moment helemaal into britpop en indie. En ska is trouwens ook erg gaaf, maar daar moet je echt van houden, wat ik dus wel doe.