Van welk klein geluk geniet jij op dit moment?

Hoi meiden!

Als je iets bewuster bent van je kleine geluk zal je van veel dingen veel meer kunnen genieten. Met de gedachten dat je dag net iets mooier, fijner, zonniger of gelukkig kan zijn door één klein dingetje, vraag ik jullie: Van welk klein geluk geniet jij op dit moment?

Ik geniet van de nieuwe EP van Simple Plan die ik voor de eerste keer hoor :slightly_smiling_face:

Ik heb vandaag best veel vooruitgewerkt voor school, heb net heerlijk gegeten en ik luister naar Justin Timberlake → life is good.

Ik geniet nu van een huiskamer helemaal vol met lekkere geurkaarsjes! <3

Ik geniet van kinderchocolade… nog 15 reepjes over van de 16…

Ik ga lekker thee met honing drinken uit een awesome Disney prinsessen mok!

er ligt hier een zak sensation chips naast me, en allemaal nieuwe afleveringen van mijn series zijn gedownload en ik ga straks vanille cappucino drinken

Ik geniet van het feit dat ik vandaag veel minder onzekere momenten dan normaal heb. Een keertje toen ik vanochtend helemaal alleen in de aula zat en dat ik hoorde dat ik moest nablijven.
Normaal beïnvloeden zulke momenten mijn hele dag, maar niet vandaag :sunglasses:

En ik heb vandaag veel voor school gedaan wat ik normaal nooit doe!

Dat het op mijn kamer lekker ruikt naar mijn vanille geurkaarsjes!

@Oversized Jaaaa die van mij ook naar mijn nieuwe geurkaars Winter Warmth :slightly_smiling_face:

Van het liedje ‘love is everything’

Ik geniet. Wat een genot.

Ik kan genieten van het moment als ik op bed lig of op de bank zit dat mijn katje naar mij toe komt spinnen en lekker bij mij komt liggen.

En als mijn vriend weer thuis komt!

Heb vandaag te horen gekregen dat er een kans is dat ik volgend jaar een heel schooljaar in Engeland kan studeren. :grinning:

Ik ben jaloers :frowning_face:

op dual degree nog ook :grinning_face_with_smiling_eyes: WORDT NOG JALOERSER NU

dat ik nu fresh uit de douche met een mok warme choco met enorm veel marshmallows op de bank zit

de herinnering aan het concert van The Killers in Paradiso. dat was grandioos.

Dat ik lekker fris gedoucht, doodmoe maar voldoen met een grote mok thee op de bank zit na een avondje sporten :grinning:

Thuis zijn.