Van welk eten/drinken krijg je snel vet/kom je snel aan?

Haai
Ik wil aankomenen ik heb eerder een topic aangemaakt en heel vaak zoekfunctie gebruikt om iets te vinden maar er kwam niks uit.
Dus nu vraag ik:
Van welk eten/drinken krijg je nou zeg maar vet, of in welk eten/drinken zitten veel calorien?

Een zak chips.
Te veel chocola.
En alle andere snoepsoorten.

Bij google : Vet eten
Callorierijk eten

Bij aankomen moet je ook meer gevarieerd eten, veel vezels bruinbrood enz, yoghurt met 2 scheppen crusly bijvoorbeeld, en gevuldekoeken zijn echte calorieenbommen duss eet daar elke dag een pak van op ofzo haha

xx

ik heb ergens gelezen dat het echt slecht is om gewoon ongezond te gaan eten. Ik weet echt niet meer waar ik het heb gelezen, maar toen stond erbij dat je dan naar de huisarts moest gaan en dat die je verder kan helpen.

hiervroegjenietommaarokexD

gewoon veel eten :stuck_out_tongue: brood, aardappelen… vlees! :open_mouth: veel vlees :slightly_smiling_face:
maar ook gewoon groenten en alles blijven eten

Als je aan wilt komen moet je je eigen niet vol stoppen met ongezond eten (zoals: snoep, chips, friet etc.). Volgens mij stond daar een keer een vraag over in een van die artikelen over dieet/dietiste (ik weet niet meer precies welke het was).

Ik heb de link even voor je opgezocht:
http://www.girlscene.nl/l…alles_over_voeding_deel_1

Je moet wel gezond aankomen he… Je gaat er echt niet uitzien als je heel veel vet gaat eten, het is zowieso slecht voor je gezondheid & het zou kunnen dat je er ook een lelijkere huid van krijgt.

Swirls, badbadbadbadbadbad

Je moet geen ongezonde dingen eten als je aan wilt komen hoor…
Denk gewoon aan veel vezelrijke producten. Hou het makkelijk maar ook gezond. Dus: Aardappelen, vlees, brood, en je hoeft je eigen niet vet te mesten met allerlei troep want dat werkt gewoon niet.

There you go, een hele mooie girlcene update erover:
Zelfs hiervoor kan je de homepage gebruiken.

http://www.girlscene.nl/lifestyle/food/2007/januari/277462

Geen boter maar margarine gebruiken… van vlees kom je echt wel aan… wat je dan wél mag eten: kip, kalkoen, zalm, tonijn…

Ik eet elke dag een kleine friet met mayo en ik kom nog niks aan :expressionless:

bij te veel ongezond eten, daar kom je snel van aan.
kun je zelf toch ook wel bedenken?

oke dit komt bot over, maar het is wel zo.

het beste is gewoon meer eten dan wat je gewend bent.
Dus twee keer meer brood eten bij ontbijt en lunch, wat meer groente en aardappels opscheppen bij het avondeten.
Ook veel tussendoortjes eten (geen ongezonde, maar bijv yoghurt, sultana’s enz).

appels!

appels :open_mouth: :face_with_raised_eyebrow:?/

Boterhammen
Zeker als je je dagelijkse hoeveelheid verdrievoudigd.

gezond aankomen is wat anders dan aankomen door slecht (lees verkeerd) eten. Je kunt het beste producten met veel eiwitten en onverzadigde vetten. Daarnaast gewoon wat vaker per dag. Denk daarnaast aan een aardappeltje extra 's avonds of wat groter stukje vlees. Dan gaat het harder dan je denkt…