Van vriend tot iemand die me haat

Hey mensen
Ik zit met een probleem, er zit namelijk een jongen in me klas, in het begin van het jaar gingen we niet ziveel met elkaar om, maar na 3/4 maanden begonnen we vrienden te worden. Na een paar weken werd het zelfs zo erg dat me geschiedenis leraar me ergens anders moest zetten omdat ik teveel met hem bezig was. Toen begon ik hem eigenlijk meer dan aardig te vinden. En 4 vriendinnen wisten dat.
Maar sinds 2 maanden doet die heel kut tegen me. Hij zegt dat die me “vaag” vind en gaat wel met me vriendinnen om maar niet met mij. Hij zegt dat ik emo ben en dat ik met muffins praat?? Hij heeft ook gezegt dat die me amper mag. Nu negeert die me en doet aardig tegen iedereen behalve mij. Ik snap echt niet wat ik fout heb gedaan en hij wilt het ook niet uitleggen.
Weet iemand meschien wat hier aan de hand is en waarom die zo doet?

Het beste wat je kunt doen is het gewoon zelf aan hem vragen.

Ik vind zijn gedrag wel raar, want ookal is ie misschien boos op je ofzo, toch heb jij het recht om dan te weten wat er is.

uhm ik denk dat je het zelf moet vragen want wij kennen hem niet…

Als er echt geen antwoord uit hem komt, zou ik hem laten. Het is zonde achter mensen aan te lopen die geen moeite in jou willen steken, dat is verspilling van je energie. Richt je aandacht lekker op andere mensen en misschien komt hij dan vanzelf wel op zijn gedachtes terug.

Dankjewel <33
We moeten binnekort naar uitwisseling engeland dan zit hij indezelfde groep enzow ik ga het hem wel vrage
Sommige mensen hebben wel tegen hem gezecht dat we goed bij elkaar zouden passen , toen moest die wel blozen maar dat was nog toen we vrienden waren. Nu heeft die een vriendin en dat boeit me niet veel. Ik hoef alleen maar vrienden te zijn

sorry maar je kon mij oprapen bij deze : P

Haha, nee ik zag alleen bij de hyves van zijn vriendin staan: srry ze is van mij
Voor de rest ken ik dat hele mens niet en volgens mij hebben ze nog niet zolang
Want hij liep oook eerst met andere meiden te chantere

Weetje dat ik deze situatie beetje herken.
mij is het stuk anders gegaan maarja.
Ik zou het vragen waarom hij zo doet. & duidelijk antwoord willen (niet; moeten we veranderen want geloof me dat veranderd niet 1,2,3) Ik heb het niet echt duidelijk gevraagt alleen; We spreken elkaar veel minder de laatste tijd. & daar heb ik dus helemaal niks aan gehad.
Nu hoef ik ook niks meer met hem te maken hebben maar jij volgens mij nog wel. Ik zou het dus duidelijk vragen en als hij er niks aan veranderd moet je die kerel laten gaan. Hij is het niet waard dan.