Van vakkenvuller naar cassiere

Hee!

Ik ben nou al een half jaar vakkenvuller bij de AH, op zich bevalt het me wel en m’n collega’s zijn ook heel leuk, alleen mijn probleem is dat ik echt altijd onder druk sta… Ik ben namelijk echt altijd te laat en daar zijn ze niet heel erg blij mee. Daarom zit ik er overna te denken om naar kassa te gaan. Weet iemand of dit mogelijk is? En wat zijn de voor/nadelen daarvan?

Liefs

Je bedoelt te laat met vakkenvullen klaar of te laat op je werk? Bij ons zijn meerdere mensen toen ze 16 werden overgestapt naar kassa dus het is zeker mogelijk. Bij ons worden trouwens alle vakkenvullers al opgeleid voor kassa, als het druk is moeten zij bijspringen en dus kassa kunnen draaien.

Voor en nadelen kan ik zo snel niet bedenken. Een collega van mij heeft nu geleerd hoe ze kassa moet draaien, maar ze ‘officieel’ nog steeds winkelmedewerker. Ik zou het even overleggen met je leidinggevende!

Ik heb beide functies gedaan bij de ah (soms sochtends kassa smiddags vullen etc). Mijn ervaring met de kassa was niet top.
Maar het is zeker mogelijk. Je moet het bij je leidinggevende aanvragen en dan krijg je een training.