Van Tinderdate nr. 2 naar radio silence

Het zit dus zo:
Twee weken lang een gesprek voeren met een jongen van Tinder. Het klikt en de eerste datenight is afgesproken.
Megaleuk, klik is er nog steeds.
De leuke gesprekken blijven aan de gang en drie dagen later volgt date nr. 2.
Nog steeds megaleuk, klik is er nog steeds.

Daarna merkte ik dat hij al minder en korter af appte en moest ik de gesprekken beginnen.
Heb gevraagd of hij zin had om nog een keer af te spreken: ‘ja hoor’.
Heb gezegd dat hij het ook gewoon kan zeggen als hij me niet meer wil zien: ‘nee hoor’.
Nu is het zo dat hij het megadruk heeft en deze week elke avond wat te doen heeft.
Als drastische maatregel heb ik zijn nummer verwijderd om af te wachten en niet meer uit mezelf (makkelijk te zijn en) te appen en ik geef hem een week. Een vriendin heeft zijn nummer opgeslagen, voor na die week.

Toen ik bij hem was, was hij erg lief voor me, knuffelig en wilde hij niet dat ik ging.
Ik vind deze jongen natuurlijk superleuk, maar hij moet er wel een beetje moeite voor doen…
Een vriend van mij zei: ‘laat zijn jongensbrein even werken en geef hem de kans’ - volgens hem hebben sommige jongens meer tijd nodig om te beseffen: ‘hee, ze appt niet meer, laat ik een berichtje sturen’.
Misschien is het de drukte, hij lijkt me ook vrij nuchter en dus niet zo’n apper, maar ik blijf mezelf gek maken met gedachten.

Heeft iemand wat opbeurende, motiverende, positieve opmerkingen of tips voor mij wat te doen met deze situatie?

Hij heeft het druk, laat hem. Wacht gewoon tot na deze week.

Een vriend van mij zei: ‘laat zijn jongensbrein even werken en geef hem de kans’ - volgens hem hebben sommige jongens meer tijd nodig om te beseffen: ‘hee, ze appt niet meer, laat ik een berichtje sturen’.

volgens mij is dat heel erg waar
maak je niet te veel zorgen om een jongen die je even niet appt.