Van spoeling naar verf

Heey allemaal:) ,

Dit is mijn eerste berichtje op deze site, hopelijk doe ik het goed:)
Mijn haarkleur ligt tussen licht blond en donkerblond in. Ik wil mijn haar graag wat lichterblond hebben dus heb ik begin deze week een spoeling gekocht en heb deze gister in mijn haar gedaan maar ik zag geen verschil:( dus ging ik terug naar de winkel om echte verf te kopen. Heb nu Scandanavisch blond gekocht:), maar mijn vraag is…, kan ik nu gewoon over mijn spoeling heen verven? want ik heb de spoeling er pas gister in gedaan maar je zit niet echt dat er een spoeling inzit…, iemand nog andere tips om mijn haar te verven:)?

Groetjes Eefje xx

Je heb geen foto. Dus kan ook niet zo goed zien wat leuk bij je staat.
Maaaaar, ik zou wachten tot je spoeling eruit is en dan gaan verven. Meestal gaat een spoeling er aardig snel uit. Of je gaat gewoon heel veel onder de douche.

Ik weet niet hoe dat zit met spoeling, ik heb wel eens vlak na verven weer overnieuw geverfd en daar werd het iniedergeval niet beter op…

volgens mij kan dat gewoon, ik had namelijk eerst mijn haar bruin geverfd met spoeling en een week daarna ging ik naar de kapper om het te laten verven. het is wel een tip om je haar te verven met vet haar want dan pakt het beter.

Ja dat kan.

Heeyhey!,

ik heb het gedaan:D het is gelukt dus nu weet ik dat ook weer:) je kan over spoeling heen verven zondat het mislukt!. Maar het is donkerder geworden dan op het pakje staat…maar ik wil het eigenlijk nog wat lichter… kan ik dan beter een wat lichter tint pakken of het laten bleken? want bleken is wel slecht voor je haar… Alvast bedankt!

Groetjes Eefje

je hebt ook van die flesjes met een soort olie wat je haar lichter maakt , na 3 keer is het echt wel veel lichter !
misschien dat je dat kunt proberen…
bleken zou ik niet doen , is er echt niet goed voor!
x

antiroos shampoo.

van antiroos shampoo wordt je haar niet lichter. dat kan je wel gebruiken als je er net spoeling in hebt zitten en het niet mooi vind. dan gaat het er zo goed als uit…

Met spoeling kun je je haar toch niet lichter maken? Ik dacht alleen donkerder…
Maar sowieso denk ik dat het niet veel kwaad kan om je haar na het gebruik van een spoeling met gewone haarverf te verven.

Doet er niet meer toe:P

Hey addictioun4u heb je toevallig ook een naam? en kan ik dat gewoon bij kruidvat/etos kopen? dan kan ik daar wel zelf naar een flesje vragen dat je haar lichter maakt x

hm nee, dat is er in heel veel merken maar als je bij de kruidvat daar gewoon naar vraagt weten ze het wel hoor !
succes ermee :wink:

x

Je kunt je haar niet lichter verven, alleen bleken :wink: en ja dat is slecht maar ja gewoon verven met chemische verf is ook niet bepaald goed voor je haar …
Dusja, of je moet bleken, of in de zomer citroenspul in je haar smeren en dan in de zon gaan ;p

Bij de kruidvat hebben ze trouwens ook van die hele kleine flesjes die je haar ongeveer 1 tint lichter maken. Maar die zijn wel echt heel mini :stuck_out_tongue: En daarmee moet je geloof ik ook in de zon of zo…

Hallo!! ik ben op zoek naar modellen!! en het is helemaal GRATIS!

ik ben Cynthia, 29 jaar en ben gestart met de opleiding Hairstylist I (avondopleiding) aan de Kappersakademie in Amsterdam (Weteringschans)

Vanaf ca eind juli 2011 zal ik kappersmodellen (kort haar of tot op de kaaklijn. In iedergeval mag het niet over de schouders komen) nodig hebben die bereid zijn om op donderdagavonden 1 of 2 keer mee te gaan (19.00-22.00 plus reistijd).

Voor het volgende heb ik modellen nodig;
-permanenten
-verven
-knippen
-highligts

ALLES IS GRATIS!!

Als je op de route van Amsterdam Centrum - Purmerend woont dan kan ik je ophalen en thuisbrengen.

Als je interesse hebt, stuur mij een berichtje met je gegevens (liefst foto ivm haarlenget, emailadres en woonplaats) en voor welke behandeling(en) je model wil zijn en hoe vaak je evt mee zou willen.
Ik hoor graag van je!!

groetjes Cynthia

Dit mag niet, dus ga maar even snel weg.