van school veranderen argumenten voor mn ouders?

ik zit dus nu op een school die ik na 2jaar echt een k*t school begin te vinden, ik heb heel veel ruzies om de domste dingen maarvooraal niet daarom maar ik wil vooral weg omdat mijn school gewoon te groot is, ik kan het niet meeraan en ik weet al heel goed naar welke school ik wil alleen het probleem me ouders overhalen, heeft iemand misschieen goeede argumeten want mn ouders zullen het nieet snel doeen denk ik . op de school die ik wil ken ik heel veel mensen al, het is nietgroot dus ik kan makkelijker iedereen leren kennen en de mensen zijn veel socialer, wie weet dusgoede argumenten om mijn ouders over te halen?
sorry voor onduidelijke titel x

Upjee ? :blush:

Schrijf al je redenen op, waarom je van school wilt wisselen, en geef dat aan je ouders :3

Dat je je niet fijn voelt op school zal ook resulteren in slechte(re) cijfers neem ik aan. Meestal zijn ouders daar wel gevoelig voor.

Heb je het überhaupt al gevraagd?

Dat je denkt dat het wisselen van school een positieve invloed zal hebben op je humeur en je cijfers

Echt bedankt, ik heb alle redens opgeschreven en verteld en verteld dat als ik me niet fijn voel ik ook moeilijk goed me best kan doen, dus ik mag volgend schooljaar naar een andere school (:, bedankt!xx

Oké!
Dat heb je dan goed gedaan!

Succes nog… xxx

Haha, dankjee!xx

veel plezier op je nieuwe school haha ! x