van school afgetrapt

hey ik ben van school afgetrapt voor de vakantie, en ik was net nieuw op die school ik kwam van een andere school en daar moet ik terug naar toe, maar daar begon de hele fout en ik heb geen keus, ze zien me daar al terug komen! daar werd ik ook erg veel gepest. en nu ik van school ben afgetrapt heb ik ook een naam door heel de stad!! HELP ik durf hier niet met mijn moeder over te praten ze heeft het al druk genoeg met haar eigen zorgen :sob::muscle:

Eh ja, eigen schuld?

Wat is er gebeurd dan

Oke, nu maak ik me echt zorgen! Daarnet post je een bericht dat je geen eten thuis krijgt en dat je niet slaapt. En nu lees ik weer dat je van school bent afgetrapt.

Zoek hulp. Zoals ik hier lees, ben je heel erg fout bezig.

ik groette iemand (een jongen) maar diegene vond dat niet leuk en gooide me door de aula heen, :S en toen kregen we beetje ruzie en toen kwam de jufrouw die vroeg wa er aan de hand was en toen was het gebeurt. omda we hadde gevochten.

Je wordt van school ‘getrapt’ in de eerste klas, omdat je een keer hebt gevochten? Lijkt me meer een schorsing of nablijven. Aangezien je pas 13 bent. Heftige school anders. En zoals ik net al meldde in het andere topic: Ik betwijfel de echtheid van deze user.

idd ik ben erg slecht bezig ! ik wil gewoon een normaal leven hebben, daarom besloot ik een account aan te maken zodat jullie me wat tips kunnen geven , en hulp hebben we al zovaak gehad. !

sorry ik zit in de 2e en het is niet de eerste x dat er is gevochten of dat mensen me slaan dan sla ik gewoon terug

en ik zet het er niet zomaar op hoor,

Waarom zouden anonieme mensen op een forum je zinvolle tips kunnen geven als professionele hulp geen positief effect heeft gehad?

ja nu moet ik of naar REBOUND of naar internaat -.-

En well, je moeder weet als het goed is dat je eraf gekickt bent, dus heb je niet veel keus.

Problem solved zou ik zeggen.

omdat er mischien andere mensen zijn die soortgelijk leven of ook hebben meegemaakt

ja idd , ikk wil gewoon hulp

iets wat WEL werkt

Ik zeg: Gaan. Het verbetert je leven. Veel bonter dat dit kan je het niet maken.

Stoer

hoezo “stoer” ik zoek geen ruzie hoor maar ik zet dit erop om tips te krijgen niet om negatieve antwoorden te verwachten reageer dan niet :wink:

Ga naar die hulp instellingen.