Van richting veranderen?

Heey,

Ik zit er aan te denken om van richting te veranderen.
Ik wil graag later iets in de mode of kunst doen, alleen mijn school biedt niet veel kunst vakken behalve 1x in de week beeldende vorming. Ik denk eraan om naar z’n kunstschool te gaan waar ze dat vaker aanbieden, alleen het voelt alsof ik dit doe vanwege ‘verkeerde redenen’.

Vorige week, was een nare week en nu voel ik me wat beter. Ik heb namelijk een vriendschap beëindigd en ik voel me nog steeds een beetje kut door. Ik denk daarom dat ik juist weg wil, omdat er op die school altijd wel iets gebeurt met een vriendschap en dan voel ik me wel elk jaar kut. Maar dit jaar wil ik juist iets nieuws.

Nu denk ik dat ik het beter niet moet doen, alleen fashion en kunst maken me heel erg blij. Wat denken jullie, moet ik dit idee laten gaan?

Je word niet zomaar toegelaten tot een kunstopleiding, daar zijn strenge toelatingseisen voor. Maar volgens mij zit je nog op de middelbare school dus in die zin weet ik niet echt precies wat je bedoelt als kunstschool.
Heb je ook al eens gekeken naar cursussen oid? Lijkt me iets meer haalbaar en niet zo’n abrupte beslissing wat waarschijnlijk toch ook niet gaat gebeuren.

Sorry voor de slechte benaming, ik bedoel meer een school dat meer kunstvakken aanbied. En ja ik zit nog in de middelbare school.