Van one night stand naar fwb

hee meiden,

vorige week heb ik met een hele mooie jongen geweldige seks gehad na een avondje stappen.
Dag later had ik hem geappt dat ik had genoten, hij reageerde met ‘ik ook’. Daarna had ik geen zin meer om verder te appen haha want ik dacht dat moet dan maar uit hem komen…
Nu begin ik toch steeds vaker terug aan de avond te denken…

hoelang kan ik wachten om hem weer te appen of hij zin heeft om af te spreken of melden dat ik aan t stappen ben? zonder al te gretig over te komen?

hoe hebben jullie het gedaan om nog een keertje af te spreken na een leuke avond? ik zie wel potentie in fwb…

let me know! x

Lastig! Aan de ene kant kun je initiatief nemen, aan de andere kant woonde misschien zien hoe geïnteresseerd hij is. Ik zou zelf denk ik na een weekje appen of bij nog eens wil afspreken….

“Hey beautiful, nog steeds lekkere herinneringen aan onze laatste date. :sweat_drops:
Wat mij betreft kunnen we dit best wel vaker doen. Sta je open voor een FWB? Groetjes,”

Gewoon zoiets sturen. Is niet opdringerig, maar gewoon duidelijk communiceren wat je wilt. Hij kan dan aangeven of hij daar ook wat voor voelt.

Met die spetters erbij :joy::rofl:

1 like

nouuuu hij had me gebootycalled :)) maar was toch wel minder goed na de eerste keer hahah (is vaak zo) en hij is toch een beetje inhoudloos (saaie pillowtalk) hahahh… maar goed, wel weer meegemaakt!
miss toch maar geen fwb…

nou de credit daarvoor mag hij krijgen toch? hij probeerde het in iedergeval wel!

Ik heb altijd al een FWB gewild :crazy_face: … ben wel een beetje stout af en toe hahaha :face_with_hand_over_mouth: :see_no_evil: