Van onder scheren

Ik heb al een tijdje onder schaamhaar. Het is al best kang maar durf het niet te scheren, en weet ook niet hoe ik dit het beste kan doen? Kan iemand me helpen?

Eh, met een scheermesje eroverheen gaan? Als je alles weg wilt krijgen moet je tegen de richting van de haren in scheren, maar daar krijg je sneller wondjes en irritaties van, dus dat is niet echt een aanrader als je nog niet echt handig bent met het scheren.
Je kunt het ook gewoon bijknippen voor nu.

Gewoon heel voorzichtig met een scheermesje eroverheen gaan. In het begin kun je het beste met de richting van de haartjes meescheren, want ertegenin kan, zoals hierboven ook gezegd wordt, leiden tot wondjes en irritaties. Zorg vooral dat je niet te hard drukt met het scheermesje, want ook dat zorgt voor wondjes. Succes

Zorg ervoor dat je een scherp mesje hebt, niet zo’n skir wegwerpmesje. En gebruik scheerschuim! Zorg er ook voor dat je niet te vaak over dezelfde plek scheert, dat gaat irriteren. Je hoeft t natuurlijk niet te scheren als je dat niet wilt, maar als je t wel wilt raad ik je aan niet alles weg te halen. Rest kun je, zoals eerder gezegd, gewoon bijknippen!
Ohja doe het trouwens onder de douche en maak je vajayjay van tevoren even schoon met wat water.
Succes x

In het algemene topic staan vast ook tips http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-onthaartopic.-voor-al-je-vragen-en-tips-lichaamshaar-261334.0.html