Van ombre haar naar een kleur

Hooi,

Ik heb al een tijdje ombre hair maar ik ben het zat en wil ik het weer 1 kleur hebben. Nu wil ik het graag zelf doen aangezien ik een student ben en niet zoveel geld heb om naar de kapper te gaan. Ik heb van mezelf donkerbruin/zwart haar en ik heb de helft van mijn haar gebleekt om de ombre effect te krijgen. Ik wil mijn haar weer donkerbruin krijgen, dus ik vroeg me af hoe ik dat het beste kan doen? Gewoon met bruine verf erover heen of alleen de punten?

Ik denk dat je het nooit écht helemaal dezelfde kleur gaat krijgen… Kan je het niet beter laten uitgroeien? Of duurt dat te lang? :stuck_out_tongue:

Het hoeft ook niet echt dezelfde kleur te worden, als het enigszins meer een kleur wordt. Ik heb nogal lang haar en ik heb echt de helft van mijn haar gebleekt dus zou wel lang duren, plus ik wil het ook niet knippen vind ik zonde, aangezien mijn haar niet echt dood is ofzo (wonder)

Ah oké. Ik denk dat je dan het beste met verf over heel je haar heen kunt gaan. :slightly_smiling_face:

met een verf uit de drogist kun je je haren slechts 2-3 tinten donkerder krijgen… anders moet je naar een kapperszaak gaan waar je een hogere waterstofperoxide kunt kopen. good luck! heb je geen foto? welke kleurhoogte heeft je gebleekte deel?

Waterstofperoxide is alleen nodig voor bleken, en je kan toch gewoon ‘onbeperkt’ donkerder verven?

@mhenn: wat jij bedoelt is lichter maken van het haar. Dat gebeurt wel met waterstofperioxide. Donkerder maken kan altijd, maakt niet uit hoeveel tinten.

klopt, excuses

ombre is zó cool! haha sorry moest ik kwijt.