Van Nederland naar Londen.

Ik ga deze zomervakantie met een paar vriendinnen van me naar Londen op vakantie. Maar omdat we niet 18+ zijn mogen we niet met het vliegtuig. Ik had dus een vraagje of iemand misschien wist hoe je goedkoop van nederland naar londen kon komen?

Ehm, dat mag toch wel? Mijn broer was volgens mij 17 toen hij alleen naar Amerika vloog?

Ja, je mag wel gewoon met het vliegtuig;)

Vliegen mag gewoon onder de 18.

Ik ben met de trein(eurostar) gegaan. Via de treinreiswinkel geboekt. Een retour was iets meer dan 100 euro(en dan konden we vertrekken vanaf elk station in Nederland en moesten we op Brussel overstappen op de eurostar)

Je mag al vanaf heel klein alleen, maar dan met begeleiding. Toen ik 14 was, ben ik al alleen gegaan zonder begeleidng.

Vliegen mag gewoon als je onder de 18 bent. Het kan wel zijn dat je toestemming nodig hebt van je ouders, maar dan is een bepaald formulier genoeg! veel plezier!

Inderdaad, ik zou vorig jaar ook alleen terugvliegen vanuit Sockholm naar Nederland. Maar toen kwam er zo’n fucking kutvulkaan in IJsland die uitbarste en toen ging ik met de trein :stuck_out_tongue:

Je kan inderdaad gewoon vliegen, heb je alleen kans dat je ouders dat goed moeten keuren.
En dan kan je gewoon met Ryanair, dat kan al vanaf een paar euro =p

oooh oke dankjee! Want ik dacht dat je als je jonger dan 18 was perse een begeleider moest meenemen van 18 jaar of ouder :slightly_smiling_face:

Euroliiiiiines! :heart:

Met de trein ben je er in 4 uur tijd en als je nu boekt is het niet duur. Je gaat gewoon via de tunnel :slightly_smiling_face: heel chill!

je mag wel gewoon met het vliegtuig ik ben alleen naar Amerika gevlogen toen ik 16 was en binnenkort vlieg ik alleen naar huis en ik vlieg alleen van NYC naar nashville.

Dat mag wel hoor, ik was 16 jaar toen ik met een vriendin naar America ging. We moesten eerst NL-Engeland dan Engeland-America.

Oeeee, wereldreizigers hiero!

Hehe, alleen wij gingen naar een vriendin in Amerika, dus we zaten daar niet totaal alleen.

haha, en dan te bedenken dat veel meiden van deze leeftijd nog niet eens ooit alleen met de trein zijn geweest :stuck_out_tongue:

Ik mocht ook toen ik 14 was met mijn zusje (12) alleen vliegen. Dus je kan beter vliegen toch, volgens mij is dat nog goedkoper ook als je goed zoekt? Kan al voor 20 euro een retourtje krijgen.

volgens mij kan je ook met de boot
ik weet alleen niet vanaf waar,hoe duur en welk bedrijf x)

Volgens mij kan je vanaf je 12e of 14e alleen vliegen, wel met een handtekening van je ouders! Daarnaast kun je ook met de boot vanaf Rotterdam of Hoek van Holland ofzo? En uiteraard met de trein!