Van lichtroodbruin haar naar Jennifer Aniston kleur?

2 weken en een half geleden heb ik mijn haar laten kleuren & het moest donkerblond worden -heb zelf lichtbruin haar- en de kapster stelde voor om het iets warmer te maken. Ik dacht met iets warmer zoiets als goudblond ofzo, maar uiteindelijk werd het een soort van licht roodbruin. Ik wou GEEN ros haar!
Nu zou ik het liefste terug naar de kapper gaan om het te kleuren in de kleur dat ik wou. Zou dat gaan? De kleur à la jennifer aniston, ongeveer?

als het jou leuk staat dat kleurtje wat je nu hebt dan zou ik het niet doen. misschien is het niet wat je wou maar staat het super leuk! vraag aan vriendinnen wat zij ervan vinden. zeg wel duidelijk tegen ze dat ze eerlijk moeten zijn anders kan je er niets mee… das mijn tip maar als het jou totaal niet staat zou ik het wel in de kleur doen wat jij wilt. zelf heb ik donkerblond maar veel mensen zeggen dat het lichtbruin is met highlites maarja het gaat nu niet om mij… ik wil zelf mijn haar ook wat lichter net als vroeger ik heb nooit mijn haar geverfd. het wordt vanzelf donkerder. maar ja vraag gwn aan je vriendinnen xxx

plaats een foto! (:
kunnen we zeggen of t staat :grinning:

Zeg dat je niet tevreden bent of vraag je geld terug?

Het probleem is dat sommige mensen soms niet de waarheid durven zeggen? Maar ik heb gewoon niets met ros/rood haar & het maakt me toch direct minder mooi. Dat is mijn mening.

Plaats een foto inderdaad, mensen zijn hier gegarandéért eerlijk… xD