Van lang naar kort haar

Euh dankje iedereen :flushed:
Ik denk dat ik het misschien wel wat korter laat knippen, maar niet zo kort, hihi, want anders zou volgens mij iedereen hier mij slaan :cold_sweat:
Ik denk dat ik er dan 10 cm vanaf haal, want de onderkant is best wel dood :stuck_out_tongue:
Dankjewel iedereen, ik ga het dus niet doen :stuck_out_tongue:

Haha dankje :grinning:

Niet doen!!!

Je haar zit nu super moooii!!!<333

OMYGOD neee!
niet doen, ik ben echt zooooo jaloers op je haar nu!
het is echt suuupermooi! <3

Beter doe je het niet zó kort, hahaha. Nee serieus niet. Jij hebt kapotmooi haar man! Als ik dat haar had, zou ik het nog véél langer laten groeien. Shit man, ik wil jouw haar :’)

Zeg gewoon dat je alleen de puntjes er af wilt, het nodige dus!
Het is zo echt geweldig.
Was mijn haar maar zo! :astonished:

Het zal je wel staan, maar je gaat er spijt van krijgen! Je hebt prachtig haar nu!

damn had ik dat haar maar.

NIET
knippen

Ik zou ook echt een moord doen voor jouw haar. Ik zou het écht niet knippen.

nee! ik wilde het eerst ook zo, en mijn kapster had het helemaal verneukt! echt niet doen! Meestal staat het bij celebs/modellen etc. super mooi, maar krijg je het zelf nooit zo!

Awh balen!
ik denk dat ik het eerst gewoon wat korter laat knippen, en dan als ik het nog steeds heel graag wil nog korter, hihi

Neee niet doen! Je hebt geweldig haar <3

Door je topic ben ik ook wat gaan kijken en ben nu zelf ook aan het kijken of ik ze zo zou knippen wel 5 cm langer of misschien 7. Dus bedankt. :grin:
Alleen mijn probleem is dat ik nogal krullend haar heb, maar wel een stijltang dus ik ben erover aan het denken :grinning:

X, Misschien kan je zoiets doen met een lange bob.?? :grin:

Jaaa, ik zat precies hetzelfde te denken :stuck_out_tongue: Ik heb gelukkig ook een stijltang :stuck_out_tongue:
Ik wil eht zoo graag wat korter, want ik vind m haar nu zoo saai worden, omdat ik het al zo lang zo heb :stuck_out_tongue:

Dat heb ik ook, als je het lang al hetzelvde hebt, dan wil je wel eens wat anders. :grin:. Ik denk dat ik het gewoon ga doen maar dan iets langer. Dan kan ik nog steeds gewoon niet stijlen en dan heb ik gewoon krullen, en dan zie je de bob niet goed, en als ik dan stijl zie je 'm wel goed :grinning:
Bedankt voor je topic!! :grin:

X

Begin niet met een kapsel te knippen waar je elke dag een stijltang voor nodig hebt. Dan is je haar na twee maand gegarandeerd zo kapot als wat.

Hm, je moet het geheel zelf weten, maar ik denk dat je d’r spijt van gaat krijgen (’:

Jemoet gewoon wat serum tegen de hitte kopen :wink: werkt perfect :grin:
Altans ik doe mijn haar ong al een half jaar lang om de dag stijlen of soms elke dag, & het zit nog steeds goed, en is niet kapot, oké een PAAR dode punten, maar dat was het dan ook, & die moet je gewoon weg laten knippen :slightly_smiling_face: gaat perfect

Wauw je haar is echt prachtig nu!

\

haha, ja, ik heb wel zo’n serum ja, en dat werkt wel ja, ik stijl mijn haar nu eigelijk ook al best wel veel, want ik wil stijl haar x]