Van lang naar kort haar

Ik weet dat hier al best veel topics over zijn, maar ik ga morgen (nou ja, eigelij kvandaag) naar de kapper, en wil het graag kort knippen.
Hebben jullie iedeen over hoe mij dit zal staan? :stuck_out_tongue:
Ik heb soort van lang, rood, krullend haar :wink:
foto van mij:

http://i49.tinypic.com/29vm5ja.jpg

Foto van hoe ik het graag zou willlen:

http://img2.timeinc.net/instyle/images/2009/GalxMonth/06/060809-selena-gomez-400.jpg

Ik ga morgen om 3 uur naar de kapper :stuck_out_tongue:

Ik denk dat je spijt gaat krijgen. Je hebt echt heel mooi haar nu!

OHMYGOD ga me niet vertellen dat dat je natuurlijk haar is!!

Ehm, het is mijn natuurlijke haar x] K weet niet of je het als een complitment bedoelde? :stuck_out_tongue:

Als die krullen van jezelf zijn zou ik het sowieso niet knippen zoals Selena Gomez heeft, want dan valt het toch anders door de krul. En ik ben ook bang dat je spijt gaat krijgen, weetje hoe mooi jouw haar is!

Omg je gaat zooooโ€™n spijt krijgen als je dat doet ;o

Dankje :grinning: Maar het ging meer om de lengte :wink: En de pony enzo :stuck_out_tongue:

Jezuuuuuussss echt VETTTT mooi O: !!! WOW!!! Het is echt PER-FECT!!! Vet veel celebrities of van dat soort The Hills soort snobs zitten pokke lang bij de kapper om het zo mooi te krijgen O:!!!
Nou die bob lijkt me je wel staan maar je haar is gewoon ZO. ONGELOVELIJK. MOOI!

Oeeeh jouw haar is mooi!
Ik zou het echt niet doen als ik jou was je gaat echt spijt krijgen.

niet doen niet doen
krijg je spijt van
het gaat waarschijnlijk heel anders vallen dan hoe jij het wil, laat het zo! is echt supermooi nu

Zowiezo jij hebt krullend, dus de pony gaat anders worden (denk aan opgekruld achtig)
En ik vind je haar zo echt super mooooi! Jaloers op je haar hoor! Dus ik zou het gewoon wat korter laten knippen, maar niet te kort xD

Nooooooooooooo niet doen, jouw haar is krullend zooo mooi.

Je hebt echt mooooi haar! Ik vind als je het zelf wilt dat je het gewoon moet doen.
Want je haar groeit wel toch, het is anders dan dat je je arm korter wilt snijden. ( raar voorbeeld i know i know :grinning: )

Jij gaat echt super veel spijt krijgen :open_mouth:

ik had mn haar nog langer dan jij had.
en heb t ook zo kort laten knippen. want ik wou en moest een boblijn.
en heb er erge spijt van gekregen! zou t niet doen

ik zou een moord doen voor jouw haar!
nee dat ook weer niet maar je hebt prachtig haar.
ik heb mijn haar ook afgeknipt, ben blij dat het nu weer eindelijk lang is.

Niet doen! :frowning_face:

Ik zou wel misschien een pony knippen, maar zo kort gaat denk ik echt niet vallen met je krullen. Of je moet je haar elke dag stijlen en als je het dan ooit weer terug wil laten groeien zit je met te kapot haar.

;o Jehaar is echt ge-wel-dig, ik zou het doen als ; je een stijltang hebt.
Anders niet. dan gaat het teveel krullen denk ik :grin:

X

oke, JIJ GAAT JE HAAR NIET LATEN KNIPPEN, alleen bijpunten maar je moet je haar echt zo laten, ik ben echt verliefd op jouw haar!!! Ik heb stom saai stijl haar:(

Oke, dat korte koppie gaat je ook geweldig staan (als je het stijlt tenminste), je hebt een knap gezichtje, maaaaaaaaaaar je moet je LANGE HAAR HOUDEN!!!