Van krullend haar naar stijl haar?

Hallo iedereen,
zoals jullie in men vorige topic konden lezen stijl ik vaak men haar.
Ik had vroeger van myn naturel haar stijl haar..
maar sinds ik met men plechtige comunnie krullen in men haar deed had ik van naturel krullen.
Ik heb al bij vele youtubers gezien dt dit iet zo is ze krullen het & na het wassen gaat het eruit bij mij was dit niet. zodra het opgedroogd is zie je krullen. ze zien er ook heel erg messy uit.
sinds kort stijl ik men haar niet meer elke dag… nu is men haar veel stijlvoller! Maar ik heb nog altijd krullen! Heeft iemand tips of Ideetjes hoe je van naturel terug stijl haar kan krijgen? wss kan dit niet maar er moet toch iets bestaan om toch mooi haar te hebben… want het is namelijk heel droog!
Alvast bedankt xxx Luna :flushed:

Ik zou je eerst bezig gaan houden met correcte spelling voordat je je om je haar bekommert.
Maar goed, ik denk niet dat het mogelijk is om op een natuurlijke manier plotseling van haartype te veranderen. Tegen de droogheid zou ik wekelijks een maskertje in je haar doen, af en toe van shampoo verwisselen en een geschikte conditioner kiezen.

Ik heb zelf ook van nature krullen. Ik zelf vind het niet mooi dus ik stijl het elke dag. Ik weet wel dat het slecht is voor je haar… maar ik haat m’n natuurlijke haar gewoon heel erg :C Misschien heb je nog wat tips? xx