Van knalrood naar Bruin

Ik heb mijn hele leven al bruin haar. Mijn vriendinnen zeiden dat ik wel rood haar kon hebben dus voor de gein heb ik dat dus gedaan. (niet zo slim) Er was nog maar 1 rode haar verf. Ik dacht dat is wel genoeg. Ik heb me haar eerst laten ontbleken toen werd het blond zag er echt niet uit. toen deed ze het rode haarverf erin. ik zag al dat het te weinig was. De helft van me haar was blond en de andere helfd knal rood niet zoals Ariana Grande wat ik wou echt heel erg!!! ik heb er heel erg spijt van. Dus nu wil ik me haar weer bruin verven maar heb het gister rood geverfd het is wel een kleurspoeling en ik heb me haar nu zo vaak mogelijk gewassen en nu heb ik anti-roos shampoo erin gedaan. en straks laat ik nog een blauwe shampoo intrekken. Dan ben ik van plan om vanavond me haar weer bruin te verven met twee potjes deze keer!!! ik ben alleen benieuwd of dat wel kan? en dat het dan niet erger word? want ik ben vandaag al heel erg uitgelachen op school en toen maar ziek naar huis gegaan… Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!!

xx Meisje met lelijk haar.

Kun je niet beter naar de kapper gaan?! Toen mijn haar groen werd heb ik dat ook maar gedaan !

Ik heb al heel veel geld uitgegeven aan de kapper en van mijn moeder mag ik niet meer, dus ik hoop dat ik het met bruin haar erover kan verven!

Ik dacht bij je titel dat je wou vragen of dat je na dat je verbrand door de zon je nog bruin zou worden :’)
Oké, Off-topic. Sorry xp

haha, dacht ik ook (:

haha, was dat maar zo!

Maar ik zou niet teveel met je haar ‘knoeien’ aangezien het verven van je haar erg slecht is. Je zou misschien toch naar de kapper kunnen gaan en het je ouders later terug betalen. Of misschien kun je via via bij een (thuis) kapper terecht, dat kan eventueel ook weer geld schelen (:
Good luck!

Thanx maar ik heb dus al een thuis kapper gehad, en het scheelde maar tien euro voor ontkleuren. ik wil morgen gewoon naar school kunnen, kan ik het echt niet bruin verven of krijg ik dan een hele raare kleur? want rood staat me echt niet.

Ik heb zelf geen ervaring met haar verven maar ja, als je het niet probeert dan weet je het ook niet. En alles is beter dan half blond half rood, toch? En rood en bruin zijn beide warme kleuren dus het zou, denk ik, wel kunnen. Misschien dat er een beetje een rode gloed doorheen gaat zitten? Maar dat vind ik persoonlijk wel mooi.

Heb hetzelfde probleem haha, wil nu ook van rood naar bruin :stuck_out_tongue:

Je kan toch echt beter nog een keer teruggaan naar de kapper. Als je het weer een beetje mooi bruin wilt krijgen, moet het gebleekt worden en dan moet het maar net weer mooi uit komen te zien als je daar weer overheen gaat verven.
In ieder geval, ga het niet zelf bruin verven. Die rode gloed blijft er dan sowieso in zitten en dan krijg je rossig bruin haar.

Ik vind het niet erg als er een rode gloed inziet. Als het idd maar niet half blond half rood is want dat is helemaal erg. ik blijf morgen nog een dag me haar goed uitspoelen heb het al 5 keer gedaan nu nog 20 keer te aan. ik heb het gister laten bleken voor dat het rode er door heen ging.

Ja, maar je haar steeds uitspoelen is ook heel erg slecht, daar krijg je heel droog haar van als je dat te vaak doet. EN als je het dan ook nog wil verven, loop je misschien rond met een strokapsel. Kijk dus alsjeblieft uit. Ik zou daarna zeker wel een dik, voedend haarmasker gebruiken, mocht je dat niet hebben dan zou ik gewoon heel lang olijfolie in je haar laten trekken.

Ik zou toch echt naar de kapper gaan, aangezien je 2 verschillende haarkleuren hebt nu, dat krijg je zelf nooit meer goed !

ik heb nu anti roos shampoo heel erg laten intrekken en doe daarna wel een haarmasker in. de twee verschillende haar kleuren zijn meer van blond door ontkleuring kan je vanalles overheen gooien en rood van het kleurspoeling. ik hoop dat het minder word want ik schaam me kapot, het is nu al een stuk minder rood en als ik morgen minder heb dan ga ik het toch verven. alles beter dan het nu is.

Ik wou nog even kwijt, dat als je anti-roos shampoo een uur laat intrekken en een paar keer per dag en dan goed uitspoelen word het een stuk minder. Diezelfde avond heb ik met een voedende haarverf bruin met een tintje rood zodat die gloed mooi uitkwam en niet oranje. Toen heb ik het overgeverfd en ik was helemaal happy met het eindresultaat dus gewoon een donkerdere tint en het kan gewoon!

-