Van jongen naar sissy

Hai meiden,

Ik wil me even netjes voorstellen, want heb gisteren dit leuke forum ontdekt.

Ik ben Nikita, 34 jaar woonachtig in Alphen aan den Rijn en ben eigenlijk een jongen. Technisch gezien dan. Al jaren kleed ik me stiekem als chick , totdat het steeds verder ging en ik ook buiten de deur ermee ging. Inmiddels weet bijna mijn gehele omgeving dat ik sissy ben (ik vind het fijn om in dat hokje te passen), dus het blijft steeds verder gaan…

Inmiddels is de kleding uitgebreid met hoge hakken en accessoires, en heel soms lak ik mijn nagels. Make-up vind ik leuk, een vriendin heeft me weleens opgemaakt, maar ik moet daar nog bijna alles over leren.

Ik vind ook steeds meer typische meidendingen leuk, ook daar wil ik nog een hoop over leren.

Ik hoop dat ik welkom om op dit gezellige meiden forum mee te babbelen.

1 like

Welkom!

1 like

Dank je garapoes!

Welkom! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Welkom. En gek genoeg weet ik hoe je ongeveer in elkaar steekt. Ik heb dit voorval ook gehad in het begin toen ik dit account aan maakte. Ondertussen ik gok eehm 7/8 jaar geleden.

Ik ben mezelf vooral gaan ontdekken in de cosplay wereld. In mijn directe omgeving werd. En word het nogsteeds niet gewaardeerd.

En daardoor zit ik al jaren vast in mijn ontwikkeling.
Ben immers nog maar 27 maar ja.

Maar ik heet je in iedergeval welkom.

Xoxoxo Juul

Dank jullie wel!:smiling_face_with_three_hearts:

Je kunt hier maar beter geen illuminati dingen doen, met die geheime dingen enz. Dat komt een beetje onbetrouwbaar over. En ik denk dat de meeste mensen (ook van mijn leeftijd) voor betrouwbaarheid gaan!

:zipper_mouth_face: