♥ van holbewoner tot hunk :')

.

Haarspul, shampoo, puistjesspul

Axe is eigenlijk altijd goed vind ik :3
Zowel de deo als de douche gels.

Lekkerste parfum voor mannen vind ik Givenchy Play.
Je kan nu ook van die nieuwe geur van Replay een proefje bestellen.

jean paul gaultier ( die blauwe mannetje) doet het ALTIJD goed bij jongens… verder armani code (MMMMM(A)) en blauwe van ralph lauren.
Deo / douchegel vind ik afrika van axe SUPER lekker :grinning:
nya ruik gewoon alles en waar jij bij wegzweimelt moet je kopen;)

en een wel betaalbaar geurtje die ook erg lekker is: esprit - horizon :grinning:

Ik vind Head & Shoulders shampoo lekker ruiken, gebruikt mijn vriend ookaltijd, haha xD. Douchegel weet ik zo niet, Axe is wel lekker en blijft niet zo heel zwaar hangen. Voor de rest ken ik er niet zo veel xD En Puma heeft opzich wel lekkere parfums, die ook nog betaalbaar zijn.

En qua kleding? Wat is leuk bij jongens? :stuck_out_tongue:

Kijk bij de jack & jones of bij de H&M ofzo

Ik hou altijd wel van bloesjes en die beetje baggy broeken.

Ligt aan de jongen… bij sommige staan baggy broeken super leuk, bij andere weer niet. Andere dragen vooral blousjes en andere zijn weer meer van de t-shirts met prints… Ik weet niet wat zijn smaak is…

scheerspullen?

Zet je dan wel een ‘before-and-after’ foto neer? ^^
Beschouw dit maar als een upje, want ik ben benieuwd!

Mijn vriend kleed zich vaak casual/netjes. Dus mooi zittende spijkerbroeken (die dus niet op zijn knieën hangen), overhemden met giletjes en pullovers enzo. Moet wel bij hem passen trouwens. Jack & Jones, Score en de mannenafdeling van Zara vind ik zelf vaak leuke mannenkleding.

Verder was er op beautygloss.nl laatst een artikel over de nieuwe verzorgingslijn van Dove voor mannen. Misschien een idee?

Maareh… je moet hem niet teveel willen veranderen he. Als hij gewoon zo’n type is die niet graag tijd besteed aan zijn uiterlijke verzorging, zal dat na zo’n make over ook niet pardoes veranderen.

Een betaalbaar luchtje voor mannen die ook nog best lekker is, is Cool Water van Davidoff of de mannengeuren van The Bodyshop (Musk is mijn favoriet! Echt heerlijk). Maar ook weet hetzelfde verhaal: moet wel bij je vriend passen.

Axe deo :smiling_face_with_three_hearts:
Zoo lekker xD
Dus ik denk dat de bodygel/douchspul ook wel lekker is ^^
Verder lekkere aftershave/parfumetje? Mexx of Puma is wel betaalbaar (denk aan 12-15 euro)
Goodluck ;]

Mja hangt van de jongen af. Bijv. ik ben dol op jongens met geruite blousejes, maar bij de ene komt het stoer over en bij de andere weer…heel degelijk, alsof ie is aangekleed door zn mams.

als zijn haar altijd in de war is zou ik ook maar gel voor hem kopen :stuck_out_tongue:

gel of wax ? en van die shampoo voor vet haar ?

Chasin’ jeans, Jack&Jones & G-star hebben altijd leuke kleren voor jongens :heart:

Verder misschien een kappersbeurt, misschien naar een schoonheidssalon(nee is niet gay, is juist goed voor je huid)

En Axe Chocolate deo of Davidoff Adventure !

Oja en schoenen: een paar leuke Vans:

http://pabuc.files.wordpress.com/2008/08/vans-era-fixed-gear-1.jpg

Era, Lo pro authentic of Chukka Low.
Of hele gave Nike dunks.

aftershavebalsem, als die zich al scheert.
crèmespoeling! tegen het vettige/droge haar