van HAVO naar VWO met een ander keuzevak?

Ha meiden,

Ik heb een vraagje. Ik ga dit jaar eindexamen HAVO doen en daarna wil ik bijna zeker naar het VWO. Alleen heb ik een beetje spijt van mijn profielkeuze. Ik heb echt de vakken die ik wil hoor, maar ik had liever ook nog bio en/of ak gehad. Weet een van jullie of ik (een van) deze vakken op VWO zou kunnen volgen, bijv als ik dit jaar alles van VWO 4 inhaal?

Ik heb nu als vakken: ges, eco, dui, fra, wi a maar als ik naar VWO ga moet ik sowieso nog een extra vak hebben (want op VWO is een 2e taal verplicht en op HAVO niet) dus vandaar nu al mijn vraag :slightly_smiling_face: (zou in principe ook wel muziek of maatschappijwetenschappen kunnen zijn hoor evt hihi)

Kan iemand me helpen :grinning:
xx Cookiemonster

Als je sowieso een extra vak moet denk ik dat dit wel kan, zelf haal ik een jaar aardrijkskunde in omdat ik die er in de vijfde bij neem. Overleg het anders met je school.

.

Ik wil waarschijnlijk biologie gaan inhalen, maar dat is wel veel werk heb ik van vrienden gehoord :flushed:. Gelukkig ken ik veel mensen die na de vakantie naar 5VWO gaan met NG en/of NT, dus dat scheelt weer :slightly_smiling_face:

Zijn er hier mensen die een jaar biologie hebben ingehaald en zo ja, hoe is dat bevallen?

nee sorry, ben wel van havo naar vwo gegaan, maar ik had op havo een extra vak en daarom hoefde ik dus geen vak in te halen want op vwo had ik dezelfde vakken.