Van Haren schoenen

Ik vind de schoenen van Van Haren echt heel erg leuk en ook nog eens goed betaalbaar…
Het zijn de Graceland schoenen die ik het mooiste vind.
Maar… na 2 weken beginnen ze al te ruiken.
Ik wissel echt goed af met andere Gracelands.
Deze gaan echt snel stinken:

http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001186291/Pump.prod?r=5&c=3&filter_brand=graceland&filter_color=3&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen

Hebben jullie die ervaring ook met Van Haren schoenen?
Ik moet wel zeggen dat ik elke dag panty’s draag, sokken vind ik er niet uit zien voor een vrouw.

Sokken er niet uit zien voor een vrouw? Juist…

Anyway, met panty’s gaan je schoenen inderdaad eerder stinken. Mijn schoenen gaan pas na een paar jaar stinken (als ze dat al uberhaubt gaan doen) en ik draag gewoon sokken.

Je hebt van die speciale ballerina sokjes. Die zijn katoen en zorgen toch dat je schoenen minder stinken. En anders kan je voetendeo gebruiken.

Of gewoon enkelsokjes, die zie je ook amper.

Je krijgt inderdaad eerder last van zweet/stinkvoeten in panty’s en nepschoenen (zoals van Haren) dus ik denk dat veel mensen dat wel hebben.

Je krijgt heel snel een zweetgeur met panty’s. Volgens mij is dat altijd zo, sowieso met die schoenen. Gewoon zo’n voetspray gebruiken anders.

Ik heb eens schoenen gehad van Van Haren. Slechte kwaliteit. Nooit meer.

Ik ben niet zo fan van de schoenen van Van Haren. De pasvorm is nooit echt toppie en ze gaan inderdaad snel stinken.

Ik zou dan toch echt voor (katoenen) sokken gaan. Ik neem aan dat je met dit weer geen open schoenen draagt dus wie ziet het nou? Panty’s zullen eerder gaan zweten.
Zelf heb ik veel schoenen van van haren, ik heb er nooit last van, en ze gaan bij mij gewoon lang mee

schoenen die dicht zijn + panty’s = altijd vieze geur.

Leg er een zooltje in, gebruik voet deodorant of draag gewoon sokken. Genoeg zwarte enkel sokken die je niet eens ziet in deze schoenen.

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie tips, ik ga inderdaad maar voor de schoenendeo, die zullen ze ook niet voor niets verkopen bij Van Haren :wink:
Nee enkelsokjes en katoenen sokken zijn echt not done voor mij.
Ik draag zomer en winter ballerina’s, sleehakken, pumps en mocassins met dagelijks een panty. Zomer’s blote benen natuurlijk!
In de winter wat geslotener schoenen zoals bovenstaand.

Wat vinden jullie trouwens van de trend (die al een aantal jaren een trend is) ; een panty gecombineerd met sportschoenen/sneakers, daar ga je toch helemaal van soppen in je schoenen!!

[font=Verdana]

De schoenen die ik nu het meest aan heb, vind ik er zo leuk uitzien. Alleen ze gaan niet meer heel lang mee, ook van Van Haren. Echt heel jammer van de kwaliteit. Maar je kan ze natuurlijk altijd kopen voor een paar weekjes.

Ik heb meerdere schoenen van Van Haren, maar ik heb er geen negatieve ervaringen mee! Ze blijven echt lang goed en ik vind ze ook prima lopen. Daarnaast stinken ze bij mij ook helemaal niet.

Ik koop bijna altijd schoenen bij van haren, nooit problemen mee en stinkt ook nooit. Maar ja, jij draagt panty’s. Ik denk dat dat eerder het probleem is dan de schoenen van Van Haren.
Met panty’s krijg ik ook stinkvoeten na een tijdje, ongeacht de schoenen.

^Inderdaad, ik vind het juist vies om panty’s te dragen omdat je het vaak gaat ruiken :’)

Trouwens, vries jij niet dood in de winter? Ik trek dat echt niet hoor, een panty in de winter.

Ja ik draag ook nooit panty’s om die reden, plus dat het echt vreselijk koud is in de winter. Maarja ik moet ook een halfuur fietsen naar het station elke dag, TS misschien niet?

Hoe kunnen sokken nou not done zijn…
Je ziet ze niet eens.

Blijkbaar heeft ze liever bevroren voeten dan dat ze sokken aan doet. Want je gaat mij echt niet vertellen dat je in zulke schoenen geen koude voeten hebt en al helemaal niet zonder sokken.
Ik snap dat ding sowieso niet, wat is er in godsnaam mis met sokken?