van Haren laarzen

Hee! Ik heb bij van Haren laatst laarzen gekocht, ik vind ze super leuk en mooi, maar wat blijkt nou, ik zag dat een meisje uit mijn klas, het populairste meisje uit de klas, ze ook heeft! En blijkbaar heeft ze ze al een tijdje want nieuw zagen ze er niet uit xD Maar in iedergeval, mijn probleem is dus dat als ik ze aan ga trekken naar school ze me vast een na aper noemt, een nog groter probleem is dat ik haast door m’n moeder gedwongen werd ze te houden (ik heb haar verteld dat iemand ze ook heeft) omdat ik na 10 paar leuke laarzen gepast te hebben, alleen deze in mijn maat goed waren, wat moet ik doen?
XxieZ

Gewoon dragen!

Inderdaad, gewoon dragen, ze zijn toch leuk en mooi? Het is niet zo dat je alles hetzelfde koopt als dat meisje…
ook de hele wereld draagt bv zwarte allstars niemand die daarom na-aper word genoemt

Draag ze gewoon! Wat kan jou t nou schelen dat een of ander loserkind dat zichzelf geweldig vindt dezelfde heeft? Zeg gewoon dat je t niet wist en dat t je niet interesseerd dat het zo is, ik bedoel, denk je nou echt dat jullie de enige 2 met die laarzen zijn?
Je kan ze desnoods nog over verven, gewoon een andere kleur maken zodat ze als nog origineel zijn

Gewoon dragen!

Moest iedereen of elke persoon hier op aarde of zelfs maar in jouw school een ander paar schoenen dragen … xD
Je komt wel altijd wel iemand tegen met dezelfde schoenen,
dus DOEN! ^^

gewoondragen.

gewoon dragen !!

Laat dat mens lekker stikken in haar “i’m so populair” wereldje.
Als jij ze leuk vind dat draag je ze toch gewoon!

En als ze heel irritant gaat doen, zeg je gewoon dat je ze niet had herkend als dezelfde laarzen, omdat die van haar lijken alsof ze regelrecht uit de vuilnisbak komen. :kissing:

Dragen.
Anders moet dat mens ook niet naar de vanharen gaan want dan kan je erop rekenen dat je niet de enige bent ;l

precies :stuck_out_tongue:

Dat laatste wou ik er ook bij typen, maar had ik toch maar niet gedaanxd

Inderdaad xd

Haha die is goed :wink:

preciees :’)

Ik vind niet dat dat verwende kreng probleem moet gaan maken. <_<
Want die leuke laarzen liggen toch niet voor niks in de winkel ofwel?

xx’

jij vind ze toch mooi, draag ze gewoon (:
moet ze maar niet naar de van Haren gaat, want dan loop je sowieso het risico.

dat stomme populaire kind stikt maar!

als iedereen schoenen zou moeten hebben die niemand anders zou hebben, zou er ten eerste veel meer schoenen moeten gemaakt worden en zou er een derde wereldschoenenoorlog uitbreken. :blabla1:

x.!

ik zou ze gewoon dragen :slightly_smiling_face:

Dat vind ik altijd zo balen bij van Haren. Ik heb 2 seizoenen geleden laarzen bij ze gekocht en dit jaar liggen ze weer in de winkel. Exact dezelfde. Logisch dat er dan veel mensen zijn met dezelfde laarzen. Dat ze niet meer vernieuwen snap ik niet. Maar ja, ze zijn wel fijn betaalbaar.
Gewoon houden als jij ze leuk vindt!

idd!